Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است، گفت: همانطور که دوران دفاع مقدس مردم جمهوری اسلامی ایران جهاد کردند، اکنون نیز مردم این خاک در حال جهاد در زمینه‌هایی مانند تولید هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق‌نوری امروز سوم مهرماه در حاشیه بازدید از شرکت پتروشیمی در حال احداث مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از پرسنلی که با مدیران همکاری می‌کنند تا شاهد اجرای چنین پروژه‌هایی مانند پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان باشیم، نهایت تشکر را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه در یک مدت کوتاه سه ساله شاهد این حجم کار در پتروشیمی مسجدسلیمان هستیم، باید از همه کسانی که در اجرای طرح همکاری داشته‌اند و تلاش کرده‌اند تشکر کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصدی پتروشیمی مسجدسلیمان امیدواریم در دهه مبارک فجر امسال شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

ناطق نوری عنوان کرد: وقتی در چنین شرایطی که دشمنان و استکبار جهانی علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی یکپارچه شده‌اند تا چرخ انقلاب را از کار بیاندازند، بهره‌برداری از چنین پروژه‌هایی می‌تواند مایه افتخار باشد.

وی ادامه داد: همانطور که دوران دفاع مقدس مردم جمهوری اسلامی ایران جهاد کردند، اکنون نیز مردم این خاک در حال جهاد در زمینه‌هایی مانند تولید هستند و جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است.

ناطق نوری بیان کرد: وقتی دشمن همه چیز را تحریم می‌کند، یعنی به دنبال جنگ اقتصادی با ما است تا بر ملت فشار وارد کند. در این شرایط بهره‌برداری از این پروژه‌ها یک افتخار برای ملت و کشور است تا دراین جبهه اقتصادی پیروز شویم.

عضو مجمع تشخیص مصلجت نظام گفت: این جنگ اقتصادی برای ما برکاتی خواهد داشت و برکات خود را به ما نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: در بازدیدهایی که از پروژه‌های مختلف استان انجام داده‌ام، همه یکپارچه از مدیریت استاندار خوزستان حمایت کرده‌اند و در این زمینه دعا می‌کنم تا خدمت دهی آقای شریعتی در خوزستان همچنان ادامه داشته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دولت و منطقه باید قدر چنین استانداری را بدانند و از خدمات دهی و تلاش‌های ایشان حمایت کنند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری ظهر سه شنبه در بازدید از وضعیت فیبر نوری در استان بوشهر گفت: برای انجام طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر حفاری برنامه‌ریزی شده که تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر یعنی ۴۰ درصد از طرح انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: نشستی با استاندار بوشهر و مدیران اپراتورها و پیمانکاران، در جهت بررسی مشکلات و تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان تشکیل شد.

معین فیبر نوری استان بوشهر گفت: در این نشست و با دستور اکید استاندار، مقرر شد تا هفته آینده، طی جلسه مشترک با شهرداری‌ها، مشکلات انعقاد و اجرای قراردادها برطرف و اپراتورها نیز برنامه به روز شده شهرها را ارائه کنند.

معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: در راستای بررسی میدانی چگونگی اجرای پروژه فیبرنوری استان، از محل حفاری پروژه فیبر نوری در منطقه ۱ شهر بوشهر بازدید و با پیمانکاران، در خصوص سرعت اجرای کار و مشکلات صحبت شد.

خوانساری گفت: در بازدید از پروژه فیبر نوری شهر کنگان و طی نشستی با فرماندار کنگان و با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر، اپراتور و پیمانکاران انجام شد.

وی بیان کرد: حداکثر ۶۰ روز آینده حفاری ۴۰ کیلومتر فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

کد خبر 6086684

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • صدای شکسته شدن استخوان به گوش می‌رسد | ما می‌دانستیم سفره مردم کوچک شده!
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟
  • واگذاری پروژه‌های دولتی یکی از نمودهای مشارکت اقتصادی است