Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نام و یاد شهدا موضوعی نیست که کسی بتواند عمدا یا سهوا از ذهن و خاطر جامعه و حتی کوچه ها و معابر شهرمان پاک نماید.           
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: مهندس حسینی با بیان این مطلب و با اشاره به مباحث حذف عنوان شهید از تابلو برخی معابر شهر افزود،  اگرچه تاریخ عقد قرارداد و ساخت و نصب تابلوهای معابر به سال 1396 و به واحد زیباسازی شهرداری بابل برمیگردد، لکن با تدابیر اتخاذ شده و دستور اکید شهردار محترم موضوع اصلاح مواردی که عمدا یا سهوا از قلم افتاده در دستور کار واحد سیما منظر قرار گرفته و تا کنون اکثر قریب به اتفاق موارد مرتفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

          
مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز ادامه داد: مدیریت عالی شهرداری و بالطبع مدیران زیر مجموعه از بدنه نظام بوده و خود را مکلف و ملزم به رعایت ارزشهای انقلاب میدانند و مرزبندی و ایجاد شکاف میان مدیریت شهری و توده مردم بویژه خانواده معظم شهدا به نفع هیچکس نخواهد بود.        
مهندس حسینی افزود:اکثر قریب به اتفاق تابلوهای معابر شهری که به نام زیبای شهیدان نامگذاری گردیده عنوان مقدس شهید را همراه دارد و در مواردی که به هر دلیل عنوان شهید قرار نگرفته، با حساسیت کافی رصد و مرتفع خواهد شد ،در برخی معابر هم که تابلوهای قدیمی نصب است و رعایت موضوع نگردیده به شکل موقت اصلاح و با عقد قرار داد جدید انشاالله به شکل مطلوبی ساماندهی مناسب با رعایت همه ضوابط و حفظ و حراست از ارزشها صورت خواهد پذیرفت.
مهندس حسینی در پایان از عموم شهروندان محترم بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران درخواست کرد در صورت مشاهده هر مورد یا مواردی از این دست به روابط عمومی سازمان یا شهرداری منعکس نمایند و انشاالله در کوتاهترین زمان ممکن اقدام اصلاحی لازم صورت خواهد پذیرفت.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اکثر قریب معابر شهری نام شهیدان نامگذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صمداله ترابی، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند و مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها و جاده‌ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: رانندگان محترم تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند و رانندگانی که قصد سفر به خارج از شهر را دارند حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6086484

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • «نون خ ۵» چهره زیبای سیستان و بلوچستان را به مردم نشان داد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد