Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که شکایت خود از زاهدی و موسوی لارگانی را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کرده است.

پروانه سلحشوری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز چهارشنبه در نامه‌ای به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از آقایان محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان و موسوی لارگانی نماینده فلاورجان شکایت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در  این نامه خطاب به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نوشته است: «به پیوست دو اظهارنظر از ناحیه همکاران مجلس آقایان محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان و موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مورد برادرزاده اینجانب که با انگیزه تخریب حیثیت این جانب پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران صورت گرفته تقدیم می‌شود. به استحضار می‌رساند که این مطلب خلاف واقع و از مصادیق بارز تشویش اذهان عمومی و تخریب و اهانت و توهین و مستوجب مجازات مصرح در قانون مجازات اسلامی است متاسفانه این همکاران بدون تحقیق و بررسی و احراز واقعیت امر و بدون سوال از خود اینجانب صرفا به قصد تخریب این اقدام غیرقانونی، غیر اخلاقی و غیر دینی را در فضای مجازی منتشر کرده  و موجب هتک حیثیت از این جانب و خانواده‌ام که از جانبازان جنگ تحمیلی شده است شده‌اند که با اعلام شکایت از این دو نفر درخواست رسیدگی و صدور حکم قانونی را دارم. »

به گزارش ایسنا، در هفته گذشته برخی سایت‌ها و همچنین کاربران در فضای توییتر اقدام به انتشار خبری جعلی درباره برادرزاده پروانه سلحشوری کرده بودند که در این میان محمد مهدی زاهدی و موسوی لارگانی نیز مطالب مشابهی را در صفحات شخصی خود در توییتر منتشر کرده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروانه سلحشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در درباره علت مطرح نشدن سوال نمایندگان از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: نماینده سوال کننده از طرح سوال انصراف داده‌اند. سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • سالروز تخریب بقیع هیئت کجا برویم؟
  • گلایه‌های نماینده ولی فقیه از تخریب جنگل در مازندران
  • پرترافیک‌ترین پست تیم ملی: دردسر شیرین پائز