Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:02:15 GMT

حوادث بزرگترین عامل مرگ و میر جوانان اردستانی است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۹۹۴۵

حوادث بزرگترین عامل مرگ و میر جوانان اردستانی است

به گزارش خبرنگار مهر، مهیار حاجی مالیان ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته جامعه ایمن در فرمانداری اردستان اظهار داشت: در موضوع حوادث بعد از مرگ و میر و بیماریهای غیر واگیر در کشور  حوادث بزرگترین عامل مرگ و میر در جوانان است.

وی افزود:  باید همه نهادها و سمن ها با یکدیگر متحد شده تا آمار حوادث را در اردستان کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان شش ماهه سال ۹۸ بیش از یک هزار و ۳۰۰ حادثه در شهرستان اردستان ثبت شده است که افراد زیادی جان خود را از دست داده است.

وی ابراز داشت: رشد حوادث در اردستان سالیانه مثبت بوده که در این راستا شاهد افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی حوادث بوده ایم بر این اساس اقدامات  اولیه هم باید در راستای توقف این رشد و افزایش ایمنی در  جامعه و پیشگیری از حوادث باشد.

حاجی مالیان بیان داشت: بالاترین آمار حوادث مربوط به حوزه ترافیکی بوده که  در شهر و جاده ترانزیت انجام شده که باید در این زمینه نقاط حادثه خیز را شناسایی و سپس نسبت به اصلاح آن اقدام کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان تصریح کرد: موضوعات پیشگیری از حوادث اگر با جدیت دنبال شود نباید شاهد اتفاقهای ناگوار آن هم با کارهای جزئی باشیم و اصول ایمنی همیشه باید اولویت هر دستگاهی باشد که بعضا از آن غافل می شوند و نکات ظریف در خصوص ایمنی نادیده گرفته می شود .

کد خبر 4728701

منبع: مهر

کلیدواژه: مرگ و میر شبکه بهداشت و درمان هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس بیرجند دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: بارش رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین، اردستان و نظنز گزارش شد.

وی افزود: این بارش‌ها باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و رواناب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز آبگرفتگی معایر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه محور بزرگراه نائین – اردستان - کاشان در محدوده مهراندو و ظفرقند شهرستان اردستان، محور کسوج و درمحور اردستان - کاشان زیرگذر زواره دچار آبگرفتگی شده است، تصریح کرد: بارش‌های رگباری در ارتفاعات قمصر و قهرود و فعال شدن رودخانه حیدر کاشان باعث جریان یافتن رواناب و سیلاب و آبگرفتگی در مناطق ۲، ۳و۴ شهر کاشان شده است.

وی ابراز کرد: آبگرفتگی در منطقه فین، بلوار امام رضا بالادست مسکن مهر در محور خرم دشت، روستاهای دره، یزدل، جوینان شهرک صنعتی جعفرآباد محور فرودگاه کاشان و نیز آبگرفتگی جاده ابوزیدآباد شهرستان اران و بیدگل نیز گزارش شده است.

شیشه فروش با بیان اینکه بارش‌های رگباری در روستای ارور، گردنه ملأ احمد و گردنه زنجیرگاه شهرستان نائین باعث آبگرفتگی معابر روستا و ۲ منزل مسکونی شده است، افزود: همچنین جاده انارک نیز دچار آبگرفتگی شده است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها همچنان در مناطق شمال و شمال شرق تا فردا صبح ادامه دارد، گفت: در شهر اصفهان و مناطق مرکزی نیز از بعد اظهر امروز تا فردا صبح بارش را خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: همچنین بارش‌ها موجب آبگرفتگی در محورهای جاده‌ای ورزنه، هرند، علویجه، بادرود به کاشان و محورهای جاده‌ای روستاهای خنج، اردیب و عروسان شهرستان خور و بیابانک شد.

وی گفت: همچنین جاده بادرود کاشان به صورت موقت مسدود است و تردد در این محور به کندی انجام می‌شود.

شیشه فروش با اشاره به اینکه امدادرسانی در مناطق تحت تأثیر توسط مدیریت بحران فرمانداری‌ها، اداره راهداری، هلال احمر، واحدهای آتش نشانی، پلیس راه، واحدهای خدمات شهری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام می‌شود، گفت: تخلیه آب از منازل و معابر و ایمن سازی راه‌ها، انسداد موقت محورهای سیل گیر در حال انجام است.

کد خبر 6086802

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • وضعیت دفن زباله در اردستان مناسب نیست
  • آبگیری چهار سد سنگی و ملاتی در اردستان