Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@02:26:27 GMT

قیمت دلار و یورو در بازار امروز

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۰۸۹۰

قیمت دلار و یورو در بازار امروز

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت دلار برای سومین روز متوالی در صرافی‌های بانک مرکزی ثابت ماند و در بانک‌ها نیز تغییر محسوسی در قیمت خرید ارزهای مختلف مشاهده نمی‌شود که بر همین اساس بانک‌ها امروز (سوم مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۵۴ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۸۵ تومان می‌خرند.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۴ هزار و ۴۲ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارز مسافرتی ۱۲۹۰۰ تومان شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۴۴ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانک

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان می‌فروشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

هر اسکناس دلار آمریکا و یورو امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) بدون تغییر نسبت به روز گذشته در مرکز مبادله طلا و ارز ثابت ماند اما اسکناس و حواله یورو با کاهش قیمت همراه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد. همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با کاهش ۶۶ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و حواله آن با کاهش ۶۲ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳