Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:28:49 GMT

مورد جالب سومین گل گریزمان برای بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۰۹۶۰

مورد جالب سومین گل گریزمان برای بارسلونا

آنتوان گریزمان شب گذشته برابر ویارئال با ضربه سر و روی ارسال کرنر مسی موفق به گلزنی شد. گل او از یک منظر، خاص و ویژه بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه شنبه شب در هفته ششم لالیگا 2 بر یک ویارئال را شکست داد. آبی اناری ها لیونل مسی را در این بازی از دست دادند و دوباره مهاجم آرژانتینی آسیب دید. با این حال شکست برار گرانادا را فراموش کردند و توانستند 10 امتیازی شوند و به طور موقت به جایگاه چهارم صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

به گزارش میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) مسی که برای نخستین بار در لالیگا از ابتدا به میدان می‌رفت در دقیقه شش به آنتوان گریزمان پاس گل داد. مهاجم فرانسوی چهل و یکمین هم تیمی مسی محسوب می‌شد که ستاره آرژانتینی به او پاس گل داد. این دو بازیکن تا به امروز همکاری کمی با هم داشتند. البته مسی مدت زمان کمی در میادین حضور داشته است اما مهاجم آرژانتینی و فرانسوی می‌توانند روزهای درخشانی را با هم سپری کنند.

 بارسا توانست برای سومین بار از طریق ضربه سر پس از ارسال کرنر توسط مسی در لالیگا گلزنی کند. پیش از این تنها دوبار این اتفاق افتاده بود . تیاگو در سال 2011 برابر آلمریا روی کرنر مسی گلزنی کرده بود. بوسکتس هم در سال 2017 مقابل لاس پالماس چنین گلی به ثمر رساند. در دیداری که بدون تماشاچی برگزار شد.

همچنین مسی برای پنجمین بار در دوران ورزشی‌اش در بین دو نیمه تعویض شد. آخرین بار این اتفاق هفدهم ژانویه 2016 رخ داد. این اتفاق در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو افتاد.

 

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • فیلم| واکنش اکانت‌اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو با ترانه ایرانی
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها