Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «‌نخل‌های ایستاده» در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، این ویژه برنامه  امروز با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس امام رضا(ع) در رواق مبارکه حضرت زهرا(س) برگزار شد.
فاطمه زینال زاده از بانوان فعال در حوزه دفاع مقدس در این مراسم به تبیین تفاوت‌های جنگ تسلیحاتی و جنگ نرم پرداخت و گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن با تسلیحات نظامی به جنگ ما آمده بود، ولی جوانان غیور ایران با شجاعت در برابر آن‌ها ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دشمن که در جبهه‌های نبرد شکست خورده، امروز در قالب جنگ نرم وارد مبارزه شده است و سعی دارد با استفاده از این ابزار به اعتقادات و باورهای جوانان ایرانی خدشه وارد کند.
زینال‌زاده افزود: خاصیت جنگ نرم این است که شخص نمی‌داند از کدام طرف و از جانب چه کسی مورد حمله قرار گرفته است، چرا که در این جنگ اسلحه و ابزار جنگی وجود ندارد، بنابراین بسیار خطرناک‌ است.
وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در فضای مجازی، ابراز کرد: امروز دشمن از طریق فضای مجازی و در قالب دوست به برخی از باورهای ما از جمله عزاداری سیدالشهدا(ع) حمله می‌کند و این گونه القاء می‌کنند که بهتر است هزینه عزاداری صرف رسیدگی به محرومان و نیازمندان شود.
وی با تاکید بر ضرورت حضور آگاهانه در فضای مجازی اظهار کرد: نوجوانان دختر و پسر که در فضای مجازی حضور پیدا می‌کنند باید آگاهی کافی برای درست استفاده کردن از این فضا را داشته باشند و با توجه به مهارت دشمن در شستشوی ذهنی نوجوانان، باید حضور آنها در این فضا به صورت محدود و کنترل شده باشد تا دچار آسیب نشوند.
گفتنی است؛ با توجه به نام‌گذاری سال تحصیلی جدید به نام «مهر حسینی» دانش‌آموزان در این مراسم میثاق‌نامه سال تحصیلی جدید را قرائت کردند و اجرای برنامه مرثیه سرایی و نوحه خوانی به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دفاع مقدس حرم مطهر رضوی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی

به گزارش جماران؛ متن بیانیه روابط عمومی تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص انتشار فیلمی که اخیرا حاشیه هایی را به همراه داشته است، در پی می آید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا با بازنشر فیلمی از قسمتی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی، مطالبی پیرامون این مراسم عنوان  شده است.

از این‌رو روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(ره) جهت تنویر افکار عمومی مطالب ذیل را بیان مینماید:

۱_ این فیلم توسط سایت آستان مقدس امام خمینی(ره) در تاریخ ۱۹ بهمن ماه‌ سال ۱۴۰۱ تولید و در شبکه های اجتماعی وابسته به آستان در همان تاریخ درج و نشر گردیده و باز نشر آن توسط رسانه های رسمی وابسته به آستان  و بیت امام در نوروز ۱۴۰۳ کذب محض می باشد.

۲_نهاد های حقیقی و حقوقی، نظامی و انتظامی و...که شبهه ای اینچنینی برایشان ایجاد می شود میتوانند قبل از رسانه ای کردن موضوع با پیگیری از مجاری رسمی وابسته (روابط عمومی آستان یا پایگاه خبری جماران) از صحت و سقم مطالبی که خواهان انتشار آن هستند،جویا شوند.

۳_آستان مقدس امام خمینی(ره) در طول سال پذیرای بسیاری از مقامات  ملی  و بین المللی[در قالب مراسم رسمی با پروتکل های تعریف  شده] می باشد. برای مثال حضور مقام معظم رهبری، روسای قوای سه گانه، مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت خانه ها، نهادهای فرهنگی و هنری، نیروهای مسلح و... از این نمونه می باشد و طبق پروتکل های رسمی، هر مراسم با هماهنگی نمایندگان رسمی سازمان ها با برگزاری جلسات رسمی انجام می شود و تمامی نکات در این جلسات مطرح و مصوب می شود. بنایراین هرگونه فیلم و تصویر با استناد به صورت جلسات تهیه، درج و نشر می گردد.

۴_طبق پروتکل رسمی آستان مقدس امام خمینی(ره)، هر نهاد و سازمانی که خواهان برگزاری مراسم در این مکان مقدس می باشد، با ارائه درخواست کتبی و در ادامه ذکر جزییات مراسم(دعوت از تولیت محترم برای حضور در مراسم، چگونگی تشریفات و...) از چگونگی برگزاری مراسم آگاه می شود. از جمله چگونگی حضور تصویربرداران در مکان های تعریف شده.نتیجه اینکه ادعای این نکته که فیلم مذکور با غرض خاصی تصویربرداری شده مغایر اصول حرفه ای رسانه ای و کذب  می باشد

۵_وظیفه ذاتی رسانه های رسمی آستان، تهیه، درج و نشر کلیه مراسم های برگزار شده در طول سال در حرم مطهر امام راحل می باشد (با استناد به صورت جلسات رسمی)که تاکنون بر این وظیفه پایدار بوده و خواهد بود. با کمی سواد رسانه ای در عصر تکنولوژی می‌توان به این نکته پی برد که هر شخص در هر جای دنیا، با یک گوشی تلفن همراه می‌تواند با یک جستجوی ساده مطالبی را که مربوط به سالیان گذشته می باشد تهیه و از آن به صورت سلیقه ای استفاده کند.

توقع از مدیران، مشاوران رسانه ای و سایر رسانه ها در اینگونه موارد این است که  با ظرافت  و دقت بیشتری به رسالت رسانه ای  خود عمل کنند.

۶_همانطور که بارها شاهد بودیم دشمنان نظام مقدس کشور عزیزمان، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بیت شریف  امام راحل(ره)، همواره سعی داشته، دارند و خواهند داشت در مقاطع مختلف زمانی، به تخریب این نظام بپردازند و بر اساس این توطئه و پروژه تخریب، هر از چند گاهی دست به این گونه امور می‌زنند و کار را تا آنجا جلو می‌برند که برای خاموش کردن این توطئه حتما تذکر مقام معظم رهبری را همراه داشته باشند[تذکر مقام معظم رهبری در سخنرانی معظم له در ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ در نقد عملکرد برخی نادانان در پی اخلال حین سخرانی تولیت محترم آستان امام خمینی(ره)]. انتظار از دوست داران نظام این است که با این توطئه ها همراهی نداشته باشند.

۷-در پایان سالی پر بار برای هموطنان عزیزمان از خداوند منان خواستاریم

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مسجد جمکران در شب‌های قدر
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • جزییات ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شبهای قدر
  • جزئیات ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شبهای قدر
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب‌های قدر
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی