Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو مشهد امروز (چهارشنبه) از ساعت  ۱۸:۳۰ در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: سوشا مکانی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، میلاد خدایی، مجید عیدی، علیرضا علیزاده، میثم نقی زاده، عماد میرجوان، سجاد جعفری، محمد ابراهیمی، حسین ابراهیمی

ترکیب شهر خودرو مشهد: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، فرشاد محمدی‌مهر، علی فرامرزی، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده، سروش رفیعی، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری

بیشتر بخوانید: سایپا صفر - تراکتور ۱/ دنیزلی با تراکتور به صدر جدول رسید

دقایق حساس بازی:

در حال تکمیل/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان