Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محرومیت سعید آقایی (بازیکن سپاهان) اظهار داشت: با عنایت به حساسیت‌های فصل گذشته در جریان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان، برای از بین بردن این حساسیت‌ها که می‌توانست باعث بروز مشکلاتی شود فدراسیون اقداماتی را در روز‌های گذشته انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال، مسولان فدراسیون و سازمان لیگ به ۲ باشگاه هشدار داده و اعلام کرده بودند که در آستانه دیدار رفت ۲ تیم از هرگونه رفتار تنش زا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: جریمه نقدی توسط شخص بازیکن پرداخت می‌شود

او ادامه داد: ماده ۷۱ مقررات انضباطی می‌گوید هیچ عضوی از خانواده فوتبال حق ندارد با رفتار خود و به هر طریق موجب تشویش اذهان شود. این پست شروع یک تقابل حاشیه‌ای میان هواداران دو تیم بود و طبق ماده ۱۰۰ راهی جز دستور موقت برای آن متصور نبود. انتظار می‌رفت و می‌رود که در این باره رعایت کامل جوانب امر صورت می‌پذیرفت. وقتی یک بازیکنی با نهایت اهانت به یک باشگاهی پست می‌گذارد، باشگاه باید قبل از گلایه از دیگران با بازیکن خودش برخورد می‌کرد که چرا جو را متشنج کرده است. متاسفانه این اقدام بازیکن سپاهان که جو این بازی را متشنج کرد کاملا تحریک آمیز بود.

حسن زاده تصریح کرد: اگر کمیته انضباطی به فوریت وارد عمل نمی‌شد، آثار و تبعات چنین رویکردی را باید فردا و فردا‌ها در ورزشگاه‌ها مشاهده می‌کردیم. در واقع کمیته انضباطی آثار تخریبی رفتار صورت گرفته را آن قدر بالا می‌دانست که چاره‌ای جز این باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبر 745882

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • فوری: احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل