Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساسان انصاری مهاجم تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی برابر تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: بازی سختی داشتیم و سایپا تیم باکیفیتی است. به نظرم بازی کردن در زمین دستگردی خیلی سخت است و این 3 امتیاز خیلی مهم و حیاتی بود که ما روند خوبمان را ادامه بدهیم و این 3 امتیاز در آخر فصل خیلی به درد ما می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انصاری درباره  هواداران تراکتور که امروز ورزشگاه را پر کردند،گفت: فکر می کنم این موضوع فقط اختصاص به هواداران تراکتور دارد که می توانند در شهرهای دیگر هم از تیمشان حمایت کنند و  حضور آنها در ورزشگاه باعث دلگرمی برای ماست و امروز هم سوپرایز شدیم و هواداران  درنتیجه بازی  خیلی تاثیر گذار بودند و از آنها تشکر می کنم. 

بیشتر بخوانید: سایپا صفر - تراکتور ۱/ دنیزلی با تراکتور به صدر جدول رسید

او درباره وضعیت زمین بازی بیان کرد: به نظرم برای سایپایی ها هم سخت باشد که در این زمین بازی کنند و کیفیت زمین به صورتی است که بازیکنان اذیت می شوند به خصوص برای تیم ما که در زمین بازی می کنیم. به هر حال در این  زمین توانستیم 3 امتیاز بگیریم خیلی خوب است. 

انتهای پیام/ 

اظهارات انصاری درباره پیروزی برابر تیم سایپا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، از ساعت ۱۶ امروز شهرداری گرگان در سالن امام خمینی مجموعه ورزشی آزادی گرگان، در حضور هواداران مشتاق خود، در دومین دیدار، به مصاف مهرام رفت.

در پایان این دیدار جذاب و نزدیک، شهرداری توانست از فرصت میزبانی و حضور هواداران استفاده کند و با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مهرام را دوباره شکست دهد.

جمعه ۳۱ فروردین، در دیدار نخست دو تیم در این مرحله نیز در گرگان، شهرداری با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ پیروز میدان بود.

در این مرحله، تیمی که سه برد کسب کند به فینال صعود خواهد کرد.

بازی‌های سوم و چهارم شهرداری و مهرام در شهر قدس و بازی پنجم در صورت نیاز در گرگان برگزار و زمان آن، بعدتر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود