Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره صدور دستور موقت برای بازیکن سپاهان ارائه کرد.

 اسماعیل حسن زاده گفت: با عنایت به حساسیت های فصل گذشته در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان، برای از بین بردن این حساسیت ها که می توانست باعث بروز مشکلاتی شود فدراسیون اقداماتی را در روزهای گذشته انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال، مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ به دو باشگاه هشدار داده و اعلام کرده بودند که در آستانه دیدار رفت دو تیم از هرگونه رفتار تنش‌زا خودداری کنند.

وی ادامه داد: ماده 71 مقررات انضباطی می گوید هیچ عضوی از خانواده فوتبال حق ندارد با رفتار خود و به هر روش موجب تشویش اذهان شود. این پست شروع یک تقابل حاشیه ای میان هواداران دو تیم بود و طبق ماده 100 راهی جز دستور موقت برای آن متصور نبود. انتظار می رفت و می رود که در این باره رعایت کامل جوانب امر صورت می پذیرفت. وقتی بازیکنی با نهایت اهانت به باشگاهی دیگر پست می گذارد، باشگاه باید قبل از گلایه از دیگران با بازیکن خودش برخورد می کرد که چرا جو را متشنج کرده است. متاسفانه این اقدام بازیکن سپاهان که جو این بازی را متشنج کرد کاملا تحریک آمیز بود.

حسن زاده تصریح کرد: اگر کمیته انضباطی به فوریت وارد عمل نمی شد، آثار و تبعات چنین رویکردی را باید فردا و فرداها در ورزشگاه ها مشاهده می کردیم. در واقع کمیته انضباطی آثار تخریبی رفتار صورت گرفته را آن قدر بالا می دانست که چاره ای جز این باقی نمی ماند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و 6 ماه زندان

به گزارش همشهری آنلاین شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود

کد خبر 840963 برچسب‌ها لالیگا اسپانیا ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و 6 ماه زندان
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان