Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا هنرمند رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح سراسری مهر تحصیلی، امروز در این شهرستان با همکاری و مشارکت سازمان اوقاف استان خوزستان، با حضور ریاست اوقاف شهرستان‌های خرمشهر و شادگان، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این مراسم ۱۰۰ بسته تحصیلی به ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا گردید.

به گفته هنرمند، یک هزار و ۶۱۰ دانش‌آموز و دانشجو در مقاطع و سطوح مختلف تحصیلی تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

این مقام مسئول اظهار داشت: علاوه بر رفع نیاز‌های این دانش آموزان تحت پوشش، دانش آموزان نیازمند در مدارس نیز شناسایی و به آن‌ها کمک‌هایی ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شادگان ادامه داد: کمک به خانواده‌های نیازمند برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان یکی از اهداف کمیته امداد محسوب می‌گردد.

عبدالرضا هنرمند بیان کرد: علاوه بر رفع نیاز‌های این دانش آموزان تحت پوشش، دانش آموزان نیازمند در مدارس نیز شناسایی می‌شوند و کمک‌هایی به آن‌ها ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دانش آموزان نیازمند، چشم انتظار یاری خیران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ مهدی زارعی، رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال کمیته امداد با همکاری مردم نیک اندیش، مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و سایر مؤسسه‌های خیریه، بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان در قالب طبخ غذای گرم، اهدا بسته‌های افطاری ساده و بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک کرده است.

زارعی افزود: در ماه مبارک رمضان سال جاری بیش از ۱۷۳ هزار و ۳۰ پرس غذای گرم و ۱۶۲ هزار و ۶۰۰ بسته ی افطاری ساده به ارزش ۳۳ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان طبخ و به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اهدا شده است.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد یک هزار و ۱۸۶ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه سه در ادامه به میزان جمع آوری زکات فطریه در پایان ماه رمضان اشاره و گفت: در روز عید سعید فطر، مردم شریف و نوع دوست بندرعباس مبلغ ۵۸۵ میلیون تومان به عنوان زکات فطریه و کفارات خود به پایگاه‌های کمیته امداد منطقه سه بندرعباس اهدا نمودند که در همان روز عید فطر به حساب نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند، واریز گردید.

کد خبر 6083488

دیگر خبرها

  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • تاکید بر اهمیت تربیت نیروی کارآفرین
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • تبدیل مددگیرنده به مددکننده راهبرد موفق کمیته امداد
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس