Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار استان سمنان از برگزاری همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس شهرستان دامغان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد. ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

مهدی لالائیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: این همایش قرار است فردا چهارم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در شهر کلاته رودبار برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

90 اثر "اسنادی و پژوهشی" دفاع مقدس رونمایی شد/ تجلیل از سردار فضلینود عنوان اثر اسنادی و پژوهشی دفاع مقدس رونمایی شداصفهان| دفاع مقدس یک جنگ جهانی علیه جمهوری اسلامی بودوی با اشاره به سخنران این همایش اضافه کرد: قرار است سرهنگ پاسدار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان در این گردهمایی بزرگ سخنرانی کند.

دبیر برگزاری همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس شهرستان دامغان افزود: خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس نیز بخشی از برنامه‌های این گردهمایی بزرگ خواهد بود که قرار است در مسجد جامع امام حسن عسگری (ع) شهر کلاته رودبار برگزار شود.

لالاییان با اشاره به مشارکت‌کنندگان در برگزاری این همایش عنوان کرد: هیئت رزمندگان شهر کلاته رودبار، تیپ 12 قائم آل محمد (عج)، ناحیه مقاومت بسیج دامغان و حوزه هنری استان سمنان این همایش بزرگ را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به این فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «رزمندگان، به‌ویژه شهدای عزیز ما، به گردن این ملت و به گردن همه ما حق دارند» خاطرنشان کرد: بدون شک برگزاری این برنامه‌ها ادای دینی به شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی خواهد بود.

 دبیر برگزاری همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس شهرستان دامغان با دعوت از عموم مردم برای حضور در این گردهمایی اضافه کرد: حضور گسترده مردم و مسئولان در کنار خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان در چنین برنامه‌های مهمی درواقع تداوم راه شهدای عزیز و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله غلامپور شنبه شب در دیدار با فرماندار شهرستان دشتی گفت: همزمان با سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان بوشهر، آئین تجلیل از همسران شهدای والامقام شهرستان‌های دشتی و تنگستان در خورموج برگزار می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور انجام می‌شود، حواله ۳۰۰ قطعه زمین به فرزندان شهدا اهدا خواهد شد.

کد خبر 6078370

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • خبر‌هایی از کشف محموله های چوب قاچاق در دامغان
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • تجمع مردمی حمایت از سپاه پاسداران در سمنان و دامغان برگزار شد
  • سومین جشنواره سمنوپزان نوروزگان روستای صح برگزار شد
  • پیگیری مرمت آسفالت مسیر سمنان - دامغان در گردنه آهوان
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید