Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:01:37 GMT

درخشش کاوه و قلی‌زاده در برد شارلروا

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۳۸۵۳

درخشش کاوه و قلی‌زاده در برد شارلروا

شارلروا با گلزنی بازیکنان ایرانی خود موفق به کسب برتری برابر بوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال بلژیک امشب پیگیری شد و در یکی از آنها، تیم شارلروا که برای نخستین بار در این فصل علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را به طور همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ میزبان تیم بوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که انتظار می‌رفت شارلروا کار چندان دشواری برابر بوم، تیم لیگ یک آماتور بلژیک نداشته باشد، اما یاران قلی‌زاده و رضایی در دیداری نزدیک و با برتری ۳ بر ۲ توانستند حریف خود را شکست دهند و به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی راه یابند.

 

کاوه رضایی که بعد از بازگشت به شارلروا طی سه هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک حضور تعویضی در زمین داشت، امشب در نخستین بازی خود در ترکیب موفق شد درخشش قابل توجهی داشته باشد و در دقایق ۳۱ و ۸۶ دو گل تیمش مقابل بوم را به ثمر رساند.

علی قلی‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا نیز که در این فصل دو مسابقه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و کمتر از ۲۰ دقیقه بازی کرده هم در اولین حضورش در ترکیب توانست در دقیقه ۵۰ دیدار با بوم گلزنی کند.

 

گفتنی است، یونس دلفی به دلیل آسیب دیدگی در فهرست شارلروا برابر تیم بوم حضور نداشت.

شارلروا علی قلی زاده کاوه رضایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا علی قلی زاده کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خبر داد و گفت: این پروژه در اردیبهشت سال جاری تکمیل می‌شود و به‌طور کامل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان ۲۲ بهمن به‌طول ۷۵۰ متر، خیابان کاوه را به خیابان اشراق جنوبی متصل می‌کند.

وی افزود: در سال‌های گذشته این خیابان شامل باند شمالی به‌صورت رفت و برگشت بود که با توجه به عرض کم و نبود پیاده‌رو خطراتی را برای تردد شهروندان و عابران پیاده ایجاد کرده بود، از این‌رو با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان، برای ساماندهی و ایمن‌سازی آن در قالب پروژه محله محور در بودجه ۱۴۰۱ ردیف اعتباری در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: قراردادی به مبلغ شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، بیست‌وچهارم مرداد ۱۴۰۲ برای خیابان ۲۲ بهمن منعقد شد و ساماندهی معابر شمالی و جنوبی آن، همچنین احداث پیاده رو در ضلع‌های شمالی و جنوبی و ایمن سازی مادی آن در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار گرفت.

سلطان‌آقایی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر خیابان و پیاده رو، ساماندهی مادی و اصلاح دسترسی‌ها با ایجاد پل روی مادی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بی‌شک اجرای پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه، علاوه بر تسهیل در رفت و آمد و روان شدن ترافیک و کاهش تردد در خیابان‌های موازی، ارزش افزوده زیادی برای ساکنان این خیابان به همراه خواهد داشت.

کد خبر 746865

دیگر خبرها

  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می‌کند
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین