Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@16:56:53 GMT

آرامکو درخواست وام یک میلیارد دلاری کرد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۴۲۳۶

آرامکو درخواست وام یک میلیارد دلاری کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، دو منبع آگاه اعلام کرد؛ شرکت نفتی آرامکوی عربستان از بانکها خواسته تا با پیشنهاد درخواست وام تأمین مالی پروژه برای بیش از یک میلیارد دلاری موافقت کند. 

یکی از منابع آگاه گفت:« شرکت نفتی دولتی آرامکو درخواست خود را این هفته ارسال کرده است.»

یک منبع آگاه اعلام کرد که هنوز درخواست تأمین مالی آرامکو روشن نیست برای چه منظور استفاده خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرامکو هم هنوز در این باره توضیح نداده است. درخواست وام آرامکو پس از حمله پهپادی 14 سپتامبر به 2 پالایشگاه بزرگ این کشور انجام شده که این حملات، تولید نفت عربستان را به نصف رساند و  5.7 میلیون بشکه در روز کاهش داد. 

امین ناصر مدیرعامل آرامکو گفته است که برای ارائه پیشنهاد اولیه عمومی آرامکو هم آماده می‌شود. این عرضه تا به امروز در مرحله ارزیابی بود. 

پیش از حمله به پالایشگاه‌های عربستان قرار بود 5 درصد از سهام آرامکو به فروش برود و گفته شد در سرمایه‌گذاری‌هایی جهت رفاه مردم استفاده خواهد شد، این طرح را بن سلمان ولیعهد عربستان داده بود.

سه منبع آگاه نیز به رویترز گفته‌اند که عربستان تولید نفت خود را به 11.3 میلیون بشکه در روز رسانده است. 

آرامکو به عنوان سودآورترین شرکت جهان محسوب می‌شود که اوایل امسال سوآوری آن به 12 میلیارد دلار رسید. قرار است مقامات آرامکو با تحلیلگران بانکی طی این هفته جلسه‌ای داشته باشند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عربستان نفت سهام جهان دلار سهام عربستان عربستان سعودی آرامکو حملات پهپادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| این ساعت یک میلیون دلاری از شهاب‌سنگ ساخته شده است

آفتاب‌‌نیوز :

یک شرکت ساعت‌سازی برجسته اقدام به ساخت یک ساعت لوکس از یک سیارک کرده است.

ساعت‌های لوکس همیشه با ایده‌های نوآورانه همراه نیستند. شرکت گرکو ژنو (Greco-Genève) ساعت‌ساز برجسته‌ای است که مرز‌های لوکس بودن را درمی‌نوردد و اکنون با آخرین ساخته‌اش که ساعت سیارکی نام دارد، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است.

چیزی که این ساعت را از بقیه ساعت‌ها متمایز می‌کند، فقط برچسب قیمت ۱.۱ میلیون دلاری آن نیست، بلکه داستانی است که این ساعت را به یک سیارک برخورد کرده با زمین وصل می‌کند.

در واقع این ساعت از یک شهاب‌سنگ که از کمربند سیارکی جدا شده و در آرژانتین فرود آمده، ساخته شده است.

شرکت Greco-Geneve می‌گوید ساعت سیارکی آن گواهی بر هنر پیشروی آن است. این ساعت مظهر ذات جذاب آسمانی است که از تصورات مرسوم تجملی عبور کرده است.

این ساعت از یک شهاب‌سنگ متعلق به کمربند سیارک‌ها ساخته شده است. شهاب‌سنگ‌ها به اجرامی بی‌انت‌ها می‌مانند که نمی‌دانیم چه زمانی تسلیم جاذبه زمین می‌شوند.

استفان گرکو، طراح این ساعت در آزمایشگاه تحقیق و توسعه خود، یکی از شگفت‌انگیزترین ویژگی‌ها را برای دنیای ساعت‌ها به ارمغان آورد و این ساعت را فلورسنت کرد تا زیر نور فرابنفش به معنای کامل خود دست یابد.

حروف و اشکال حک شده روی قاب پس‌زمینه ساخته شده از طلای سفید این ساعت اشاره‌ای به فیلم Predator دارد که در آن موجودی وحشتناک از یک کهکشان دور با برنامه‌ریزی ساعت خود که با این متون مرموز مزین شده است، نابود می‌شود.

شرکت Greco-Geneve با الهام از این ساعت رمزآلود که توسط آن بیگانه در فیلم استفاده می‌شود، عناصری عرفانی و علمی و تخیلی را به طور یکپارچه در طراحی خود ادغام کرده است که تخیل کارشناسان ساعت در سراسر جهان را مجذوب خود می‌کند.

تصاویری که به تازگی از این ساعت در اینستاگرام منتشر شده، با واکنش‌های متعددی روبرو شده است. برخی از آن استقبال کردند و برخی دیگر این ساعت سیارکی را نماد اسراف و تجمل‌گرایی دانستند و برخی نیز حتی آن را به سخره گرفتند و آن را هدر دادن یک سیارک نامیدند.

دیگر خبرها

  • زیان ۱۰۰ میلیارد دلاری شرکت‌هایی که از روسیه خارج شدند
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین به روایت منبع آگاه
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • پشت فرمان بنز یک میلیون دلاری در ایران
  • ساعت ۱ میلیون دلاری ساخته شده از شهاب‌سنگ!
  • انگ دلالی معاون استقلال حوالی تیم ملی! / دوران شایعات و یک منبع آگاه و فلانی‌ها تمام نشده است؟
  • عکس| این ساعت یک میلیون دلاری از شهاب‌سنگ ساخته شده است
  • دنی آلوز با قید وثیقه یک میلیون دلاری از زندان آزاد شد / عکس