Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت دفاع مقدس در وزارت اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: همان طور که در دوران دفاع مقدس با یک حماسه ملی و مقاومت ملی به پیروزی رسیدیم امروز هم با رهبری هوشمندانه و با پیوستگی دولت و ملت با رهبری و با حضور مردم در صحنه اقتصادی به پیروزی می رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگر ما یکی دو سال تحمل کنیم از این شرایط عبور می کنیم .
وی گفت: وابستگی ما به نفت در حال کاهش است و تقریباً داریم کشور را بدون نفت اداره می کنیم و آمریکایی ها این را خوب می فهمند.
سرلشگر یحیی رحیم صفوی افزود: درست است که آنها ما را تحریم کرده اند اما صنایعی که مشکلاتی داشته اند با کمک های دولت و بانک ها به کار افتاده اند .
وی افزود: شرایط ما نسبت به زمان جنگ بسیار بهتر است و ملت ما هوشمندتر شده‌اند و ظرفیت تحمل و آستانه تحمل ملت ما بسیار بالاتر رفته است .
دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: جوانان و فارغ‌التحصیلان ما و فناوری‌های جدید و استارتاپ‌ها به کمک آمده‌اند .
وی گفت: ما ۱۵ کشور همسایه داریم با ۶۰۰ میلیون جمعیت که صادرات مان را به انها شروع خواهیم کرد و نمی‌توانند جلوی ما را بگیرند .
وی گفت: ما ۴۰ درصد برق و انرژی عراق را تأمین می‌کنیم و ظرفیت ۱۰ میلیون گردشگر داریم که از کشورهای آسیایی و اروپایی وارد ایران خواهند شد و با تشکیل وزارت گردشگری این وضعیت بهتر می شود .
وی با اشاره به ۲۷۰۰ کیلومتر سواحل کشور گفت: این ها ظرفیت های خوبی برای فعالیت های اقتصادی است.
وی تاکید کرد: من با اطمینان می‌گویم که ما از این گردنه تاریخی و این فشارهای اقتصادی عبور خواهیم کرد و آمریکایی ها و هم پیمانان آنها در منطقه با شکست خفت باری مواجه شده اند و ملت ما سرانجام پیروز خواهد شد.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان

 مدیر پایگاه سیلک کاشان گفت: سنگ قبری از منطقه‌ای ثبت شده در ۳۰ کیلومتری غرب کاشان کشف شده که مربوط به دوران متاخر اسلامی و دورۀ صفویه است.

جواد حسین زاده ساداتی افزود: این سنگ مربوط به سال ۱۱۲۹ هجری قمری و از جنس مرمر است؛ از وسط شکسته شده و بر سطح آن و دورتادور صلوات کبیره نوشته شده که نشان‌دهنده شیعه دوازده امامی‌بودن متوفی است.

او ادامه داد:  اشخاصی سعی بر شکستن این کتیبه به قصد پیدا کردن گنج و اشیای گرانبها داشته‌اند که از این طریق موجب تخریب و غارت هویت تاریخی کشور می‌شود.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سردار حاجی زاده: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری اسراییل و جبهه غربی غلبه کردیم
  • سردار حاجی‌زاده: با توان حداقلی به مقابله با ظرفیت حداکثری اسرائیل رفتیم
  • ◄ خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • کشف یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان
  • یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد
  • یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف کرد
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی