Web Analytics Made Easy - Statcounter

همايش اختتاميه اوقات فراغت كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان لرستان در بروحرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد ابدالی پور» امروز(شنبه ٤مهر) درجمع خبرنگاران رسانه های گروهی، افزود: مراسم نمادین اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار داشت: این مراسم با حضور مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری فعال استان لرستان و مدیران، رابطان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مجری طرح غنی سازی اوقات فراغت در شهر بروجرد برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال در طرح غنی سازی اوقات فراغت سه هزار و 26 برنامه در کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرایی شده است.

 

ابدالی پور بیان کرد: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت امسال در بیش از 250 کانون فرهنگی هنری مسجد استان لرستان برگزار شده است.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار داشت: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در رشته های قرآن و عترت، شبکه سازی و فضای مجازی، برنامه های آموزش و توانمند سازی، برنامه های کتاب و کتابخوانی، برنامه های هنری و برنامه های فعالیت های اجتماعی برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: در حوزه برنامه های قرآن و عترت یک هزار و 2 برنامه، شبکه سازی و فضای مجازی 72 نفر، برنامه های آموزش و توانمند سازی 556 برنامه، کتاب و کتابخوانی 144 برنامه، برنامه های هنری 342 برنامه و برنامه فعالیت های اجتماعی 900 برنامه اجرایی شده است.

 

ابدالی پور ابراز کرد: فعالیت های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است.

 

وی اظهار کرد: جذب اقشار مختلف بویژه کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد، کشف استعدادها، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و احیای کارکردهای مساجد برای محلات و مجاورین مساجد از اهداف ورویکردهای برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون های مساجد در سال جاری با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» و محوریت قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت های اجتماعی تعریف شده است

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع هفته دفاع مقدس دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح نشریه شبستان روزنامه شبستان نشریه روزنامه كانون هاي فرهنگي هنري مساجد اختتاميه اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم شب‌های قدر در بیش از هزار و ۴۰۰ مسجد این استان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اعلام ویژه‌برنامه‌های مساجد لرستان در ماه رمضان، اظهار داشت: جزءخوانی قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن، کرسی‌خوانی تلاوت و برنامه‌های ویژه روزه‌اولی‌ها در مساجد این استان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: تمام مساجد و حسینیه‌ها در شهرها و روستاهای لرستان برای برگزاری مراسم پرفیض احیا و مراسم جمع‌خوانی قرآن، دعا، مناجات، سخنرانی و روضه‌خوانی آماده شده‌است.

اجرای طرح آرامش بهاری در 44 بقعۀ لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اعلام کرد: مراسم احیای شب نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه رمضان در بیش از هزار و 400 مسجد این استان با حضور روحانیون و ائمه‌ جمعه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: قرائت دعای جوشن کبیر همراه با مراسم معنوی قرآن بر سر گرفتن و برپایی مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت علی (ع) از ویژه‌ برنامه‌های شب‌های قدر در لرستان است.

قدرتی با اشاره به اعزام هزار و 200 مبلغ برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در لرستان، گفت: مراسم احیای خرم‌آباد در مصلای الغدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • جایگاه حق سرگرمی از نگاه اسلام