Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سردار امیر حاتمی»  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم رونمایی از کارت ایثار گفت: با اعطای کارت ایثار، رزمندگانی که بیش از ۴۵ روز سابقه حضور در دوران دفاع مقدس دارند، شناسایی می‌شوند.

وی افزود: همه ارکان نظام اسلامی بر اهمیت ارتقاء توان دفاعی و به خصوص افزایش قدرت موشکی ایران اجماع دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت ایثار به عنوان سند ملی ایثار در بستر دولت الکترونیک متصل می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جمهوری اسلامی دوران دفاع مقدس نظام اسلامی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران

وزیر دفاع پاکستان با ابراز خرسندی از سطح مناسبات دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد که اسلام‌آباد متعهد به تقویت همکاری‌های دفاعی، امنیتی و ضدتروریسم با تهران است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع و صنایع دفاعی پاکستان، خواجه محمد آصف امروز در اسلام‌آباد با رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان دیدار کرد.

طرفین پیرامون آخرین تحولات مرتبط با روابط دوجانبه ایران و پاکستان، موضوعات مهم منطقه‌ای، مسائل جهان اسلام از جمله فلسطین و جنگ غزه تبادل نظر کردند.

خواجه آصف اظهار داشت: ایران و پاکستان دارای روابط صمیمانه و برادرانه هستند که ریشه در پیوند‌های دیرینه مذهبی و فرهنگی دارد.

وزیر دفاع و صنایع دفاعی پاکستان بر موضع این کشور در قبال مسئله فلسطین تاکید و بر اجرای فوری آتش بس در غزه و حل مسئله فلسطین تاکید کرد.

وی با تاکید بر اهمیت کمیسیون مشترک مرزی ایران و پاکستان، گفت: اسلام‌آباد اقدامات لازم را در حوزه مدیریت مرزی انجام داده و تلاش‌های مشترک در این زمینه باید ادامه یابد.

در بیانیه وزارت دفاع پاکستان به نقل از اظهارات سفیر ایران آمده است: امیری مقدم در این دیدار با تمجید از توان دفاعی پاکستان، دو کشور ظرفیت‌های بالقوه برای همکاری‌های بیشتر در زمینه همکاری‌های دفاعی و انرژی دارند.

طرفین با ابراز اطمینان از سطح موجود همکاری‌های دوجانبه متعهد شدند آن را در زمینه‌های منافع مشترک، دفاعی، امنیتی، مقابله با تروریسم و ارتباطات اقتصادی منطقه‌ای ادامه دهند.

روز‌های گذشته وزیر دفاع پاکستان طی اظهاراتی در تلویزیون با اذعان به اینکه دلیل دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی ایران، حمایت این کشور از ملت مظلوم فلسطین است، تاکید کرده بود: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران یعنی تجاوز به تمامیت ارضی آن و لذا اقدام تهران علیه این تجاوز یک پاسخ دفاعی و متناسب بود.

از زمان اجرای عملیات وعده صادق علیه رژیم متجاوز صهیونیستی توسط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، افکار عمومی در پاکستان، احزاب، صاحبنظران و رسانه‌های این کشور ضمن اذعان به حق مشروع ایران برای دفاع از خود در برابر تجاوز خارجی، همبستگی کامل کشور‌های منطقه و جهان اسلام از جمله پاکستان با ایران را خواستار شده و تاکید کردند که ایران بازدارندگی اسرائیل را نابود کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است
  • ارائه خدمت به ۴ هزار نفر در خصوص کارت ایثار
  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی را به نمایش گذاشت
  • اولویت‌بندی و سبک‌سازی پروژه‌ها؛ سیاست‌ راهبردی در راه‌سازی کشور