Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی نیا با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران با مشکلات زیادی مواجه هستند، گفت: قانونی برای رسیدگی به مشکلات این قشر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب سرهنگ دوم پاسدار « طالب احمدی نیا » در همایش تجلیل از جانبازان ‌و رزمندگان شهرستان میناب اظهار کرد: هرچه ما در این انقلاب بدست آورده ایم از افتخارات و حضور مقتدرانه شما در جبهه حق علیه  باطل بوده است که اگر این جانفشانی ها نبود ایران اسلامی به این موفقیت ها دست پیدا نمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی نیا با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) مبنی بر عدم فراموشی ایثارگران و رزمندگان، افزود: این همایش برای تکریم و گرامی داشت یاد ‌خاطر همه فداکاری های شما برگزار می شود تا نشان دهد که هرگز از یاد ‌و خاطر بسیجیان و مردم میناب خارج نخواهید شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت ‌بسیج شهرستان میناب با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران با مشکلات زیادی مواجهند، گفت: تاکنون هیچ قانون جامعی که بتواند به مشکلات رزمندگان رسیدگی کند، به تصویب نرسیده است.

 

احمدی نیا با اشاره به انتخابات پیش رو، تصریح کرد: ای کاش افرادی که این روزها چشم به حضور در مجلس شورای اسلامی دوخته اند و خود را برای این ماراتن آماده می کنند، پس از تصاحب کرسی نمایندگی از حق و حقوق مردم به ویژه آنهایی که متعهد به انقلاب و نظام بوده اند چشم پوشی و غفلت نکنند.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید رزمندگان و جانبازان در کشور مورد بی توجهی قرار گیرند، عنوان کرد: مسئولی که از مسئولیت خود غافل شود، در روز قیامت و در محضر خداوند پاسخگو خواهد شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی کانون های مساجد استان همدان خبرگزاری شبستان اردبیل نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   سردار سید محمود میر فیضی با حضور در مسجد زین العابدین حصیرآباد   اهواز ضمن گفتگو با شهروندان به مشکلات پلیسی و انتظامی آنها رسیدگی کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان  در این دیدار که  جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی حضور داشتند،  دستورات لازم را به معاونین و روسای انتظامی حاضر در جلسه جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان ارائه داد.

این دیدار در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس برگزار شده بود.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران