Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است تیمش رفته‌رفته به شرایط ایده‌آلی می‌رسد و از عملکرد آنها مقابل اوساسونا ابراز رضایت کرد. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که تیم تحت‌ هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لالیگای اسپانیا در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر صفر بر اوساسونا غلبه کرد و به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها رسید، گفت: مهمترین نکته کاری است که مدتی است داریم آن را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چیزی نیاز به زمان دارد. ما صدرنشین لیگ هستیم، اما این معنا و مفهوم خاصی ندارد. مهم این است که این روند را در پیش بگیریم. باید کاری که می‌کنیم را باور داشته باشیم و با همین انرژی به کارمان ادامه دهیم. قطعاً مقاطع سختی در جریان فصل پیش‌رو خواهیم داشت، اما در حال حاضر باید از این بردمان لذت ببریم.

وی افزود: روز به روز بهتر می‌شویم و می‌خواهیم با اتحاد گروهی بازی هجومی از خود ارائه دهیم. وقتی هم که مالکیت توپ را در اختیار نداریم همگی باید دفاع کنیم. زمانی هم که صاحب توپ هستیم، می‌دانیم که تیم کیفیت لازم را برای ایجاد خطر روی دروازه حریف دارد. من به بازیکنانم که واقعاً خوب هستند، ایمان دارم. در این بازی تغییراتی در ترکیب به وجود آوردیم و بازیکنانی که در زمین بودند، نشان دادند که آماده هستند. ما نکات مثبت زیادی در این دیدار داشتیم که از این بابت خوشحال هستم. خوب دفاع کردیم و در حمله هم موثر ظاهر شدیم.

رئال مادرید هافبک چلسی را زیرنظر گرفت

سرمربی فرانسوی رئال مادرید خاطرنشان کرد: من سرمربی رئال مادرید هستم و از همه بازیکنانم استفاده خواهم کرد. فکر نمی‌کنم پیش از این شجاعت لازم را داشتم، اما حالا 25 بازیکن داریم که سعی خواهم کرد از تمامی آنها استفاده کنم. اگر آرامش خود را حفظ کنیم و به سختکوشی‌مان ادامه دهیم، می‌توانیم به دستاوردهای زیادی برسیم.

زیدان در خصوص دروازه‌بان فرانسوی‌اش که در این دیدار در ترکیب اصلی قرار گرفت، اظهار داشت: آرئولا عضوی از تیم است و در این بازی عملکرد خوبی از خود ارائه کرد. آلفونس نشان داد که می‌توانیم روی او حساب باز کنیم. او واکنش‌های خوبی از خود نشان داد و با هم‌تیمی‌هایش هم ارتباط خوبی در زمین برقرار کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط زین‌الدین زیدان اوساسونا لالیگا رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زین الدین زیدان اوساسونا لالیگا رئال مادرید زین الدین زیدان اوساسونا لالیگا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. در این ویدیو پنالتی آخر بازی را از لنز زاویه دوربین تماشاگران مشاهده می کنید.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏