Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سهرابی درخشان، معاون منابع انسانی دادگستری کل استان البرز از راه اندازی سامانه نوبت دهی اجرای احکام مدنی که موجب کاهش شلوغی شعبات دادگاه خانواده شده خبر داد و گفت: گزارش‌های متعددی دریافت می‌کردیم که از ازدحام ارباب رجوع به دلیل کثرت پرونده‌های قضایی در واحد اجرای احکام مدنی مجتمع خانواده کرج شکایت داشتند و مردم خواهان تسریع در اجرای احکام خود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان البرز افزود: بیشتر مراجعان بانوانی بودند که از شهرهای مختلف استان در ساعات اولیه صبح برای پیگیری پرونده خود در مجتمع خانواده حاضر می شدند و چون فضا محدود بود پس از نام‌نویسی، تا شروع وقت اداری در پارک نزدیک مجتمع مستقر می‌شدند و با آغاز ساعت اداری شاهد ازدحام زیاد در راهروها و مجتمع بودیم که در بیشتر مواقع تا پایان ساعات اداری ادامه داشت و در چندین مورد درگیری‌هایی به دلیل ازدحام جمعیت گزارش شد.

وی مطرح کرد: ازدحام جمعیت موجب اخلال در روند خدمات‌رسانی به مراجعان و آزار و اذیت ساکنان مجتمع‌های اطراف دادگاه خانواده شده بود؛ در راستای تکریم ارباب رجوع و متعاقب بازدید رئیس دادگستری از اجرای احکام دادگاه‌های خانواده و با توجه به تعداد زیاد مراجعینی که از ساعات اولیه صبح برای پیگیری پرونده حاضر شده بودند موضوع طراحی نرم‌افزاری برای ساماندهی وضعیت توسط معاونت منابع انسانی و مدیر آموزش قضایی دادگستری استان مورد پیگیری قرار گرفت.

سهرابی درخشان با اشاره به اختصاص ساعت ها برای طراحی نرم افزار و برگزاری چندین جلسه برای اخذ دیدگاه‌ها و نظرات بیان کرد: مدیر آموزش قضایی دادگستری استان با توجه به شناخت کافی با روندهای قضایی و تسلط به برنامه‌نویسی اقدام به طراحی نرم‌افزار سامانه نودبت‌دهی الکترونیکی مجتمع قضایی خانواده کرج با قابلیت اخذ نوبت آنلاین در ساعات مختلف شبانه‌روز کرد که مراجعان بر اساس قابلیت‌های نرم‌افزار می‌توانند برنامه تمامی دادورزان را از طریق پرتال معاونت منابع انسانی به آدرس www.qazaalborz.ir رؤیت کرده و سپس اقدام به اخذ نوبت کنند.

46

کد خبر 1303877

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز وزارت دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز