Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان پیاده روی باشکوه اربعین حسینی را مورد اشاره قرار داد و گفت: به نظر بنده هیچ امری مهم‌تر از اخلاص در عمل نیست و مردم را در این سفر دعوت به اخلاص در عمل کنید. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با  رئیس اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمتکشان مراسم اربعین اظهار داشت: نصیحت همیشه به معنای موعظه و تذکر به یک انسان خلاف‌کار نیست، بلکه به معنای خیرخواهی برای همه است، انتظار سخنان خوب از امام مسلمین نیز یک نوع خیرخواهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما نیز خیرخواه شما هستیم و از خدا می‌خواهیم که در هدفتان موفق باشید، افزود: در مواکب اربعین که یک مبلغ و مسئولی حضور دارد باید مردم را به چه چیزی دعوت کنند؟ به نظر بنده هیچ امری مهم‌تر از اخلاص در عمل نیست و مردم را در این سفر دعوت به اخلاص در عمل کنید.

مرجع تقلید شیعیان با بیان حدیثی از پیامبر(ص) اهمیت اخلاص در عمل را بیان کرد و ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند؛ " مردم همه هلاک‌اند به‌جز عالمان، عالمان همه هلاک‌اند به‌جز عمل‌کنندگان، عمل‌کنندگان نیز همه هلاک‌اند جز مخلصان، مخلصان نیز درخطر بزگی قرار دارند".

وی شیطان را بزرگ‌ترین دشمن شیطان برشمرد و گفت: اخلاص از سخت‌ترین موضوعات است، شیطان قسم‌خورده که نمی‌گزارد مردم شاکر خدا باشند به‌جز کسانی که مخلص هستند و تکیه‌گاهی جز خدا ندارند.

نگاهی به فعالیت‌های بزرگ‌ترین موکب اصفهان؛ خدمت‌رسانی روزانه به 15 هزار زائر اربعینپخت روزانه 50000 قرص نان در مراسم اربعین حسینی توسط زنجانی‌هامصاحبه اختصاصی| سفیر عراق: با تمام توان در خدمت زائران اربعین هستیم/ مکانیزم‌های پیشنهادی برای تسویه بدهی‌ها به ایران

وی با تأکید بر دعوت مردم بر اخلاص در سفر اربعین، خاطرنشان کرد: مردم عراق که برخی خانه و زندگی‌شان را در اختیار زوار امام حسین(ع) قرار می‌دهند ایثاری انجام می‌دهند که همان اخلاص در کار خداست.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان خاطره‌ای از علمای نجف، افزود: یکی از علمای نجف در عالم خواب در بهشت خانه‌ای نشانش دادند و گفتند این خانه برای شیخ مرتضی انصاری است، سپس در جای دیگری از بهشت خانه‌ای بسیار زیبا و حیرت‌انگیز دید و پرسید که این خانه برای کیست؟ گفتند این خانه حیرت‌انگیز در بهشت برای شیخ جعفر شوشتری است.

وی ادامه داد: در همان حال متعجب مانده بود که به او گفتند خانه شیخ انصاری هدیه خداست اما این خانه شیخ شوشتری هدیه امام حسین(ع) است، ما از اینجا متوجه می‌شویم که زحمت و فعالیت برای سیدالشهدا(ع) چگونه مزدی دارد.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حضور رهبر انقلاب در آرامگاه سعدی

اردیبهشت ۱۳۸۷ بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان فارس با حضور در آرامگاه سعدی شیراز محل دفن شاعر پرآوازه ایران، یاد این سخن سرای بزرگ و کم نظیر را گرامی داشتند؛ حضوری که حاکی از ارادت و اخلاص ایشان به این شاعر بزرگ پارسی‌زبان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر روز چهاردهم اردیبهشت ۱۳۸۷ بود که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان فارس با حضور در آرامگاه سعدی شیراز محل دفن شاعر پرآوازه ایران، یاد این سخن سرای بزرگ و کم نظیر را گرامی داشتند؛ حضوری که حاکی از ارادت و اخلاص ایشان به این شاعر بزرگ پارسی‌زبان است و در ادامه تصاویری از این لحظات را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 746174

دیگر خبرها

  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان
  • گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال دختران زیر ۱۵ سال
  • تصاویری از حضور رهبر انقلاب در آرامگاه سعدی