Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:01:43 GMT

تمام ظرفیت‌های سپاه در اختیار راهپیمایی اربعین

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۸۵۶۵

تمام ظرفیت‌های سپاه در اختیار راهپیمایی اربعین

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه تمامی ظرفیت‌های سپاه در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی اربعین قرار می‌گیرد، گفت: راهپیمایی اربعین حسینی نقطه همدلی مسلمانان ومحبان امام حسین (ع) است و ما موظف هستیم که تمام ظرفیت وتوان خود را به کارگیریم که این حرکت و جریان به زیباترین شکل مدیریت شود.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در جلسه ستاد اربعین در مهران گفت: استان ایلام بخصوص مردم شهر مهران این افتخار را پیدا کرده اند که بتوانند خادم زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشند و این یک توفیق آسمانی است که نصیب مردمان این خطه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلامی از راهپیمایی اربعین به عنوان اقدامی بی نظیر درجهان نام برد و تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی نقطه همدلی مسلمانان ومحبان امام حسین (ع) است که نمونه آن دیدار جمعی از موکب داران عراقی با رهبر معظم انقلاب بود که مبین همدلی وقدرت مسلمانان است.

وی افزود: عاشورا به یک منبع قدرت وهویت بخش برای ما تبدیل شده است، امروز ما موظف هستیم که تمام ظرفیت وتوان خود را به کارگیریم که این حرکت و جریان به زیباترین شکل مدیریت شود.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: دشمنان ما امروز پژمرده و زخم خورده هستند و ما از آنان غافل نیستیم؛ مراقبت‌های لازم صورت می‌پذیرد و مدیران و مسئولین ما باید در این مدت در صحنه حضوری فعال و گسترده داشته باشند و بر تمام ابعاد موجود اشراف کامل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردمی که در این راهپیمایی حضور دارند دعوت شده‌های امام حسین (ع) هستند و باید مراقبت کنیم تا به بهترین نحو ممکن پذیرای زوار باشیم؛ مردم استان ایلام بخصوص شهر مهران همیشه با آغوش گرم پذیرای زوار هستند.

سرلشکر سلامی در پایان تصریح کرد: تمامی ظرفیت‌های سپاه در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی اربعین قرار می‌گیرد و سپاه از هیچ تلاش و کوششی در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دریغ نخواهد کرد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو کنفرانس افق نو تحولات یمن اربعین حسینی سپاه پاسداران راهپیمایی اربعین سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس

به گزارش همشهری آنلاین در این دیدار فرماندهان سرشناس ایرانی از جمله سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ایران و جمعی دیگر از فرماندهان ارشد سپاه و ارتش حضور داشتند.

کد خبر 846155 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران سردار حاجی زاده - سپاه سرلشگر محمد باقری خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه پاسداران به حسین شریعتمداری
  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه به حسین شریعتمداری
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است
  • وزیر ورزش: به فدراسیون فوتبال اختیار داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد/وزارت ورزش آمادگی دارد مدیریت استادیوم آزادی را به فدراسیون بدهد
  • معاملات صنایع کرمان در سامانه ستاد