Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@08:58:53 GMT

معرفی انواع تخت خواب‌ها جهت خرید

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۸۵۹۵

معرفی انواع تخت خواب‌ها جهت خرید

با گذشت زمان، خراب شدن و کاهش کیفیت لوازم خانه و همچنین قیمت خرید وسایل جدید با قیمت بیشتر که با فضا و دکوراسیون یک خانه متناسب باشد، تبدیل به یکی از سردرگمی‌ها و دغدغه‌های افراد مختلف در طی زندگی روزمره‌ی آن‌ها شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران میز، در این‌گونه مواقع کسی برنده است که هنر برنامه‌ریزی در امر هزینه‌ها را داشته باشد به‌ طوری‌ که میزان هزینه‌ با میزان درآمد تناسب کافی را داشته باشد و باعث این نشود که پول و درآمد هدر رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر بهتر این است که قبل از خرید لوازم جدید خانه، کالای مورد نظر را بررسی و مطالعه کرد و در صورتی‌ که پاسخگوی نیازهای ما باشد، آن کالا را بخریم.

یکی از مشکلات بیشتر افراد خریدن تخت خواب است به این دلیل که هنگام ورود به فروشگاه فروش تخت خواب با انواع و اقسام مختلف تخت خواب‌ها مواجه می‌شوند که همین باعث سردرگمی و تردید هنگام خرید می‌شود.

اما این مشکل را می‌توان با کمی مطالعه و بررسی ویژگی‌های تخت خواب و همچنین کاربرد آن‌ها، حل کرد.

تخت خواب بهترین مکان برای استراحت و خواب بعد از فعالیت‌های روزانه است. هر  چقدر که تخت خواب شما بهتر باشد مطمئناً شما خواب بهتری نیز خواهید داشت. به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه به خرید تخت خواب بروید، در مورد تخت خواب مورد نظر تحقیق کنید و با اطمینان خاطر بیشتری برای خرید تخت خواب مناسب خود اقدام کنید.

دو ویژگی خیلی مهم که باید هنگام خریدن تخت خواب به آن توجه داشت، مدل و راحتی آن است. ممکن است در هنگام خرید، یک مدل و طرح تخت خواب نظر شمارا به خود جلب کند اما این تمام مسئله نیست و باید در آن طرح خوب، به میزان راحتی آن نیز توجه کرد. به همین خاطر است که اولویت اول شما باید، راحتی تخت خواب و اولویت دوم نیز طرح و مدل متناسب با سلیقه‌ی شما باشد.

در ادامه برای شما به بیان مدل‌های گوناگون تخت خواب خواهیم پرداخت تا به شما در خرید مناسب‌ترین تخت کمکی کرده باشیم.

با کمک این متن شما می‌توانید تختی را انتخاب کنید که مطابق علاقه و خواسته‌های شما از یک ‌تخت خواب دلخواه است.

۱- تخت خواب بادی

با گذشت زمان و تغییر در شیوه‌ی زندگی، در زمینه دکوراسیون و الگوی چینش مبل در خانه‌ها، تخت خواب‌هایی وارد بازار شدند که مناسب مکان‌های خاص بودند یکی از این نوع تخت خواب‌ها، تخت خواب بادی است. این‌گونه تخت خواب مناسب مکان‌های کوچکی است که با وسایل مختلف پرشده‌اند.

این تخت خواب‌ها بیشتر مناسب اتاق کودکان است به این دلیل که با بزرگ شدن آن‌ها وسایل اتاق آن‌ها بیشتر شده و نیاز به فضای بیشتری هست.

۲- تخت خواب طبقاتی

این تخت خواب‌ها که به‌صورت دو یا سه تخته هستند که مناسب اتاق‌های با فضای کوچک طراحی و ساخته می‌شوند. این مدل تخت نیز برای اتاق کودکان بیشتر استفاده می‌شود. در موقع خرید این‌گونه تخت خواب به دلیل ارتفاعی که دارند، باید ایمنی آن را در بالاترین اولویت خرید خود قرار دهید.

۳- تخت خواب متحرک

این‌گونه تخت خواب‌ها مناسب زمانی است که شما به‌شدت دچار کمبود جا هستید و درصورتی‌که شب مهمان داشته باشید می‌توانید در هر نقطه از منزل خود آن را قرار دهید. با حفاظی که در کناره‌های آن قرار دارد، نصب آن در هرجایی امکان‌پذیر است.

۴- تخت خواب فلزی

این‌گونه تخت‌ها به دلیل استحکام و خراب شدن کمتر، طرفداران زیادی دارد. نکته‌ی منفی که در مورد این نوع تخت وجود دارد وزن بالای آن است. اگر شما دائم در حال حرکت هستید و خانه‌ی ثبت ندارید، باید از خریدن این نوع تخت خواب خودداری کنید.

۵- تخت خواب کاناپه‌ای

اگر به دنبال صرفه‌جویی جا در فضای منزل خود هستید، تخت کاناپه‌ای می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. این کاناپه‌ها را می‌توان در هر قسمتی از فضای خانه استفاده کرد و در هنگام نیاز آن را به شکل تخت درآورد و به‌راحتی مشکل کمبود فضای کم در منزل را حل کرد.

امیدواریم که با ارائه‌ی این متن به شما در خرید بهترین و مناسب‌ترین تخت به شما کمکی کرده باشیم و مشکلات هنگام خرید تخت خواب را به حداقل رسانده باشیم.

مزایای خرید اینترنتی تخت خواب

برای خرید اینترنتی تخت خواب و سایر محصولات چوبی می‌توانیم به بازارهای سنتی مانند بازار مبل یافت‌آباد و سایر مکان‌ها مراجعه کنیم؛ اما پیشنهاد ما خرید اینترنتی تخت خواب است. مزیت خرید اینترنتی تنوع بالای محصولات و صرفه‌جویی در زمان است. البته معتبر بودن فروشگاه اینترنتی نیز باید حتماً مورد نظر قرار بگیرد. یکی از سایت‌های خوبی که به شما پیشنهاد می‌دهیم فروشگاه اینترنتی محصولات چوبی ایران میز است. ایران میز قدیمی‌ترین فروشگاه اینترنتی محصولات چوبی می‌باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است. در ضمن ایران میز مجوز دولتی ای نماد دوستاره (بالاترین سطح اعتبار ای نماد) دارد. برای خرید از ایران میز به آدرس اینترنتی iranmiz.com مراجعه کنید؛ و یا با شماره دپارتمان فروش ۰۲۱۲۲۲۵۳۹۲۵ تماس بگیرید.

هدیه خرید از ایران میز برای کاربران ایسنا:

درصورتی‌ که تمایل به خرید از ایران میز داشتید می‌توانید از کد تخفیف isna-iranmiz استفاده کرده و به ازای خرید هر محصول ۴۰۰۰۰ تومان تخفیف دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید تخت خواب لوازم خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای کامل خرید کمربند مردانه

کمربند در سبد پوشاک آقایان اهمیت بسیاری دارد.  آنچه در انتخاب کمربند مردانه تفاوت ایجاد می کند، طرح و جنس ساخت آن و همچنین رنگ، اندازه و نوع سگک است.

اگر قصد دارید از ترفندهایی برای استفاده و ست کردن کمربند با چند لباس استفاده کنید، بهتر است بدانید که این اکسسوری را نمی توان با هر نوع لباسی ست کرد.

انواع کمربند استایل رسمی

کمربند متناسب با استایل های تجاری و رسمی: ظاهر یک استایل رسمی را کامل می کند.

استایل اسپرت

یک کمربند ظریف، با یک ظاهر غیر رسمی که در آن، چرم و سگک خیلی کوچک با لباسی که از شلوار جین و تی‌شرت و ژاکت اسپرت تشکیل شده باشد، مطابقت ندارد. بنابراین، اگر فروشنده هستید و می خواهید همه مشتریان مرد را راضی نگه دارید، باید مجموعه متنوعی از کمربندهای مردانه را در فروشگاه خود ارائه دهید. به این ترتیب شما با ارائه کمربندهای مردانه مناسب برای هر ظاهر و نیازی، امکان انتخاب گسترده ای خواهید داشت. بیایید چند نوع کمربند را برای انتخاب ببینیم.

کمربند اسپرت با لباس های غیررسمی

کمربند اسپرت هم می تواند چرمی باشد، هم می‌تواند از جنس پارچه ساخته شده باشد. این کمربند می تواند به خوبی با شلوار جین، با تی شرت و کفش های کتانی یا با کفش های شیک، ست شود. مهم است در نظر داشته باشید که رنگ کمربند باید با رنگ سایر اکسسوری شما مطابقت داشته باشد. اگر تصمیم دارید ظاهری با رنگ‌های یکدست داشته باشید، کمربند اسپرت بهترین انتخاب است، زیرا می‌تواند ظاهری زیبا و ظریف به لباس بدهد.

کمربند شیک متناسب با استایل های تجاری

کمربند مناسب با استایل های رسمی و تجاری مردانه، برای ظاهر کاری شیک و موقعیت هایی مناسب است که نیاز به تشریفات بیشتر وجود دارد. بهتر است روی کمربند مردانه با رنگ های کلاسیک مانند مشکی و قهوه ای تمرکز کنید و برای جنس آن، کمربند چرمی را انتخاب کنید. سگک کمربند باید با رنگ دکمه سرآستین یا ساعت، مطابقت داشته باشد. به طور کلی، برای داشتن یک ظاهر تجاری ظریف و حرفه ای، باید از قانون تطبیق رنگ کمربند با رنگ سایر اسسوری های مردانه پیروی کنید.

کمربند تشریفاتی مردانه

دوخت این نوع کمربند به سختی قابل مشاهده یا کاملاً پنهان است. کمربندهای چرمی براق، از این نوع هستند. به طور کلی، هر چه دوخت بیشتر دیده شود، کمربند غیر رسمی تر است. کمربندهای رسمی مردانه، مربعی و با گوشه های گرد هستند، سگک آن نیز مربعی است.

کمربند مردانه دست ساز

کیفیت انکارناپذیر کمربندهای مردانه چرمی دست ساز، آنها را به بهترین انتخاب در هر مناسبتی تبدیل می کند. در آکومد، می‌توانید کمربندهای باکیفیت دست‌ساز را برای کامل کردن انواع لباس‌ها، از تجاری گرفته تا معمولی و غیررسمی‌تر پیدا کنید. حتی کسانی که به دنبال کمربندهای مردانه خاص یا کمربندهای ظریف هستند، راه حل مناسب برای هر نیازی را در محصولات چرمی ما پیدا خواهند کرد. در فروشگاه ما مجموعه ای از کمربندهای چرمی مردانه برای هر ظاهر و استایلی وجود دارد و از نظر قیمت نیز مناسب است.

آیا می دانید برای سایز کمر شما کمربند مردانه با چه اندازه ای مناسب است؟

برای تناسب کامل، کمربند باید در کدام سوراخ محکم شود؟ چگونه کمربند خود را ببندید؟

سوراخ سوم و توقف! روش صحیح بستن کمربند در شلوار مردانه این است که آن را در سومین سوراخ یعنی سوراخ مرکزی ببندید و حدود 15 سانتی متر از نوک آن، از محل بسته شدن کمربند باقی بماند. این قانونی است که هم در مورد کمربندهای استاندارد 5 سوراخ و هم در مورد کمربندهای دستی نیز می توانید اعمال کنید.

تفاوت کمربند مردانه و زنانه

آیا می دانید که کمربند مردان در سمت راست بسته می شود یا چپ؟ پاسخ این است: جهت کمربند مردانه همیشه در سمت چپ است (برخلاف کمربند زنان که در سمت راست است). بدیهی است که در این رابطه بیش از هر چیز بحث سبک و ظرافت، مطرح است زیرا در کمربند هیچ چیز تغییر نمی کند مگر اینکه سگکی با طرح یا لوگوی خاص وجود داشته باشد. در این صورت خود سگک مکان مناسب را نشان می دهد.

اندازه کمربند مردانه:

برای تعیین اندازه و طول صحیح کمربند چندین گزینه دارید:

الف) اندازه کمربند خود را با استفاده از الگویی که قبلا دارید پیدا کنید

مدلی را بپوشید که قبلا استفاده می کردید. در میان سوراخ های مختلف کمربند، مدلی را پیدا کنید که به شما امکان تناسب بهتر را می دهد.

کمربند را در تمام طول آن روی یک سطح صاف قرار دهید و فاصله بین اتصال سگک و سوراخ مشخص شده را اندازه بگیرید. این مقدار، نشان دهنده اندازه ای است که هنگام خرید باید در نظر بگیرید.

ب) اندازه مناسب را بدون توجه به "الگوی قبلی خود" تعیین کنید

اگر نمی خواهید از مدل بستن کمربندهای قبلی خود استفاده کنید، می توانید یک متر را داخل حلقه های کمربند شلوار خود قرار دهید و دور کمر خود را اندازه بگیرید. یا به سایز شلوار خود نگاه کنید و از جدول تبدیل سایز شلوار مردانه-کمربند استفاده کنید (مثلاً اگر سایز ۵۲ دارید باید کمربند ۱۱۵ سانتی متری بخرید و اگر سایز ۵۴ دارید مدل ۱۲۵ سانتی متری).

یک کمربند خوب، کارایی آن بیش از نگه داشتن شلوار شما از بالا می باشد چرا که نگاه ها و تمرکز را به خود جلب می کند.

با برخی از رازهای خرید کمربند مردانه آشنا شوید

یک قانون کلی خوب هنگام خرید کمربند مردانه این است که هنگام اندازه گیری کمربند خود دو و نیم الی سه سانت به سایز شلوار خود اضافه کنید. این برای اطمینان از چرخش مداوم کمربند بر روی سوراخ سوم است. بدین ترتیب شما دائماً هر بار که می‌نشینید یا یک وعده غذایی بزرگ می‌خورید، دیگر آن اثر ناخوشایند و حس بد را نخواهید داشت.

انتخاب کمربند به عنوان یک استایل و مد

کمربند به معنای واقعی کلمه مرکز لباس شماست. اگر با هر چیز دیگری هماهنگ نباشد، توجه همگان را جلب خواهد کرد.

نکات مهم برای خرید کمربند مردانه سگک

این ترفندی است که بسیاری از آقایان نمی دانند: سگک کمربند شما چه رنگی باید باشد؟

وقتی کمربند مردانه را در نظر می گیریم، معمولاً به آن فکر نمی کنیم، اما سگک از بقیه کمربند متمایز است و این باعث می شود آن را بیش از هر چیز دیگری به یک اکسسوری تبدیل کند. یک قانون کلی خوب این است که فلز سگک کمربندتان را با فلز ساعتتان یا حلقه هایتان (یا اگر به مراسم رسمی می روید دکمه سرآستین) مطابقت دهید. از هر نوع جواهرات مردانه که استفاده می کنید، اگر سگک را با آن هماهنگ کنید ظاهر بهتری خواهید داشت.

اندازه سگک

در مورد اندازه نیز هر چه سگک بزرگتر باشد، کمتر رسمی تر خواهید بود.

معمولاً اکثر مردان کمربند را به صورت آماده می خرند و آن را به عنوان یک اکسسوری لحظه آخری مانند یک جفت جوراب در نظر می گیرند. بهتر است یک کمربند خوش دوخت تهیه کنید که تا حد زیادی با تمام لباس های شما مطابقت داشته باشد. یک کمربند ساخته شده واقعاً خوب، برای سال ها دوام خواهد آورد. کمربندهای مردانه، می‌توانند مهره‌ای باارزش بر روی یک لباس بی‌نقص باشند، انتخاب سبکی که ظاهری زیبا و هماهنگ را در کنار هم قرار می‌دهد اعتماد به نفس و در عین حال راحتی به شما هدیه می‌دهد.

برای خرید کمربند تمام چرم میتوانید به وب سایت پوشاک مردانه آکومد مراجعه کنید.

کد خبر 745049

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟
  • غذا‌های مناسب برای پرکاری تیروئید
  • موکت مناسب برای اتاق خواب شما چیست؟
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام
  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز
  • خرید و نصب پارکت چوبی؛ ترکیبی از زیبایی و کیفیت
  • راهنمای جامع خرید صندل زنانه چرم
  • پارس فراسو عرضه کننده انواع اتوکلاو و استریل کننده بخار