Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک دانمارکی اسپرزها قصد دارد در جمع اسپرزها بماند و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. تاریخ انتشار: 14:11 - 04 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۱۳۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بر اساس گزارش روزنامه «دیلی میل» چاپ انگلیس، کریستین اریکسن، هافبک تأثیرگذار تاتنهام اعلام کرده قصد ندارد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه این تیم را ترک کند، این در حالی است که تنها یکسال دیگر از قرارداد این هافبک دانمارکی با تاتنهام باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان تاتنهام و در رأس آنها سرمربی این تیم یعنی مائوریسیو پوچتینو امیدوار بودند که طی فصل این بازیکن را به تمدید قرارداد راضی کنند و به همین دلیل هیچ توافقی برای فروش او صورت نگرفت، اما به نظر می‌رسد از این کار ناامید شده‌اند و قصد دارند این هافبک ۲۷ ساله را در مهلت نقل و انتقالات ژانویه به فروش برسانند.

اریسکن، اما در واکنش به این موضوع اعلام کرده در نقل و انتقالات زمستانی هیچ قصدی برای ترک تاتنهام ندارد و ترجیح می‌دهد پایان فصل به صورت بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاتنهام کریستین اریکسن پوچتینو لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال یوشکو گواردیول از لایپزیش به منچسترسیتی به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای مدافعین در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست دفاع کرده که یوشکو گواردیول در صدر این فهرست قرار گرفته است. مدافع 22 ساله کروات در فصل 24-2023 و با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو از لایپزیش به منچسترسیتی پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین مدافعین را به خود اختصاص داده باشد.

پس از گواردیول، هری مگوایر از منچستریونایتد در جایگاه دوم ایستاده است. این مدافع انگلیسی در فصل 20-2019 و با قراردادی به ارزش 87 میلیون یورو از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت مدافعین هم به مدافع هلندی سابق یوونتوس اختصاص دارد.

ماتیاس دلیخت در فصل 20-2019 و در انتقالی به ارزش 85.5 میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست تا او به سومین مدافع گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین می‌اندازیم.

10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین مدافعان نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در پست دفاع

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد