Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تیم نفت مسجد سلیمان اعتراض های خود را نسبت به حکم کمیته انضباطی درباره نفت مسجد سلیمان اعلام کرد.

 

طرفداری- مهران نصیریان دوست در خصوص اتفاقات قبل از بازی با شهر خودرو گفت صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش فارس، وی گفت:

برای بازی قرار بود در زمین حاضر نشویم قطعا بحث این بود در زمین حاضر نشویم اما هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفت به خاطر احترام به هواداران، مردم مسجدسلیمان، پیشکسوتان و شخصیت تیم تصمیم گرفتیم در زمین حاضر شویم و بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

اتفاقاتی که در بازی استقلال و نفت پیش آمد هیچ ارتباطی به هواداران و باشگاه نداشته و کمیته محترم انضباطی بدون هیچ دلیل موجهی تیم ما را از 3 جلسه بازی خانگی محروم کرد و شبانه برای ما دستور موقت صادر کرد. من هم مصاحبه کردم و گفتم مگر کمیته انضباطی شیفتی کار می‌کند که برای مسجدسلیمان که هوادارانش به جز تشویق تیم کار دیگری نکرده بودند ما را محروم کردند. 

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به بازی‌های فصل قبل، خاطرنشان کرد:

فصل گذشته مقابل استقلال در لیگ و جام حذفی بازی را مقابل 10 هزار تماشاگر نفت مسجدسلیمان واگذار کردیم و هیچ اتفاقی نیفتاد. مگر می‌شود در بازی که یک نتیجه تساوی گرفته‌ایم هواداران اعتراض کنند؟ اعتراضی که از سکوهای هواداران استقلال با عبارت "بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم" شروع شد. این جو ملتهب بعد از بازی هم ادامه داشت و یکی از هواداران استقلال در خارج از استادیوم شیشه جلوی اتوبوس استقلال را شکست و ناظر مسابقه متاسفانه گزارش کذب برای فدراسیون و کمیته انضباطی ارسال کرد و همین امر باعث شد تا شبانه برای ما تصمیمی بگیرند که دل هواداران نفت را به درد آورد و ما را هم خیلی ناراحت کرد. ما اعتراض خود را به کمیته انضباطی اعلام کردیم اما سوال من از کمیته انضباطی این است که مگر روی پیشانی آن فردی که شیشه اتوبوس استقلال را شکسته نوشته شده بود هوادار مسجدسلیمان است؟

نصیریان دوست در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد:

متاسفانه در فوتبال ما اجحاف می‌شود به خصوص در حق تیم‌های شهرستانی. تیم‌های بزرگی وجود دارند که سوگلی فدراسیون هستند. در همین ورزشگاه‌ها اتفاقات نادری می‌افتد که خیلی بدتر از اتفاقات مسجدسلیمان است اما مسئولان کمیته انضباطی مهر سکوت بر لبان‌شان می‌زنند و فقط برای تیم‌های شهرستانی حکم صادر می‌کنند. اگر واقعا فدراسیون می‌خواهد فوتبال پویا داشته باشیم باید مقابل فوتبال خوزستان سر تعظیم فرود بیاورد چون خوزستان مهد فوتبال ایران است و اولین توپ فوتبال در مسجدسلیمان زمین خورد. مسجدسلیمان‌ها خیلی خوب فوتبال را می‌فهمند و امیدواریم فدراسیون و کمیته انضباطی که این رای را علیه نفت مسجدسلیمان صادر کرده بیایند بگویند تیم محروم و مظلوم، چون ما با کمترین بضاعت در حد لیگ دسته 2 کار می‌کنیم. جا دارد از آقای تارتار سرمربی دوست داشتنی و محبوب و بازیکنان پرتلاش نفت تشکر کنم که تا الان نتوانستیم کمترین پرداختی را به آنها داشته باشیم. سعی می‌کنیم مشکلات را به زودی حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به تیم‌های شهرستانی اهمیت داده شود، تصریح کرد:

به هر حال برای داشتن فوتبال پویا و برای تقویت تیم ملی باید به فوتبال شهرستان‌ها اهمیت دهیم. حداقل انتظار ما از کمیته انضباطی این است رای عادلانه در خصوص تیم‌های لیگ برتر صادر کند و همه تیم‌ها را با یک نگاه ببیند. در همین مسابقات اخیر اتفاقات نادری افتاد؛ در بازی دربی بیش از 80 نفر مصدوم دادیم. سر کنعانی‌زادگان شکسته شد، حالا سوال من از کمیته انضباطی این است شکسته شدن شیشه اتوبوس استقلال باارزش‌تر از شکسته شدن سر بازیکن ملی و بازیکن پرسپولیس است یا خیر؟ انتظار داریم از کمیته انضباطی تا 2 جلسه باقی مانده محرومیت نفت مسجدسلیمان را ببخشند چون فوتبال بدون تماشاگر مفهومی ندارد و مردم مسجدسلیمان سالم‌ترین تفریحی که دارند همین تماشای فوتبال است. این تفریح را نگیرید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه پرسپولیس از مهاجم استقلال را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف
  • کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد
  • فوری: رد شکایت پرسپولیس از 3 ستاره استقلال!
  • نگاهی به بازیکنان همنام معروف در تاریخ فوتبال ایران
  • اعلام دو رای انضباطی فدراسیون فوتبال