Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- لیدرهای پرسپولیس و سپاهان با وساطت یگان ویژه، پیش از بازی امروز دو تیم با هم آشتی کردند. تاریخ انتشار: 15:42 - 04 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۱۷۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در حالی که کمتر از یک ساعت تا شروع دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر باقی مانده حواشی این دیدار به شرح زیر است:

*خیابان‌های منتهی به اطراف ورزشگاه آزادی شلوغ است و همین امر باعث شده تا ترافیک شدیدی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در شرایطی که فاصله زیادی تا ورزشگاه آزادی مانده، پرچم‌های پرسپولیس در کنار خیابان به فروش می‌رسید.

*نکته جالب توجه اینکه یکسری از هواداران با اتومبیل با رنگ آبی به ورزشگاه آمدند، این در شرایطی است که تیم پرسپولیس بازی دارد. 

*بازی تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار خواهد شد و نیروی انتظامی هوادارانی را که بلیت ندارند به بیرون از ورزشگاه هدایت می‌کند.

*قبل از بازی ماموران یگان ویژه لیدرهای دو تیم را به سمتی کشاندند و به آنها گل و شیرینی دادند تا از این طریق کدورت‌ها میان طرفین از بین برود.

*تعداد کمی از هواداران سپاهان در ورزشگاه حضور دارند و مشغول تشویق تیم‌شان هستند.

*با ورود بازیکنان پرسپولیس به زمین برای گرم‌کردن پیش از بازی هواداران این تیم به شدت آنها را تشویق کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

سید کمال سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز می‌شود و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.

سید کمال سادات افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم درخصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: مقرر شده طرح ترافیکی اطراف محل برگزاری نمایشگاه را مجموعه «فاتب» اجرا کند.

دیگر خبرها

  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!