Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون اسکیت، صبح امروز پنجشنبه ۴ مهرماه ۱۳۹۸، مجمع عمومى فدراسیون جهانی هاکى روى یخ به میزبانى رم ایتالیا برگزار شد و در آن تمامى اعضاى حاضر، به عضویت ایران در این فدراسیون ورزشى راى مثبت دادند و کشورمان به صورت رسمى به عضویت فدراسیون جهانى هاکى روى یخ (IIHF) درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانى IIHF سال ١٩٠٨ تاسیس شد. بعد از گذشت بیش از ١٠٠ سال ایران به عنوان جدید‌ترین عضو این فدراسیون مهم در بازى هاى زمستانى معرفى شد.

با این تفاسیر فدراسیون اسکیت ایران که مسئولیت هاکى روى یخ ایران را بر عهده دارد، از امروز و به صورت رسمى به عضویت فدراسیون هاکى روى یخ که یک فدراسیون المپیکى محسوب می‌شود، درآمد. عضویت در فدراسیون هاکى روى یخ کار دشوار و پرسه اى چندین ساله بود.

کاوه صدقى رئیس انجمن اسکیت هاکى، عضو کمیته ورزش کمیسیون ملی یونسکو و کمیسیون صلح کمیته ملى المپیک ایران که به عنوان نماینده فدراسیون اسکیت ایران در این مجمع حضور داشت، با رنر فاسل رئیس سوئیسى فدراسیون جهانى هاکی روى یخ دیدار و گفتگو کرد.

فاسل در این دیدار ضمن ابراز خرسندى از این اتفاق، ایران را یکى از کشورهاى مهم آسیا در عرصه ورزش دانست و قول داد در اولین فرصت سفرى به کشورمان داشته باشد.

فاسل عنوان کرد فدراسیون جهانى هاکى روى یخ به توسعه هر چه بیشتر این ورزش در کشورمان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از هاکى روى یخ ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون اسکیت اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد

وزارت ورزش سرپرست جدید فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی را منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با حکم وزیر ورزش و جوانان، علی ایلکا به سمت سرپرست فدراسیون ورزش‌ روستایی، عشایری و بازیهای بومی محلی منصوب شد.

در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:

«جناب آقای علی ایلکا

با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به‌عنوان «سرپرست  فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به‌عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید.

توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • بليت جديد براى نبرد جهانى تيم ملى ووشو صادر شد