Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وجود داشتن هارد دیسک SSD در نسل بعدی کنسول‌های شرکت سونی باعث می‌شود سرعت اجرای عناوین روی این کنسول تا حدی بسیار زیادی بالا برود و برنامه نویسان نیز محدودیت‌های نسل قبلی هاردها را نخواهند داشت که به این ترتیب می‌توانند عناوینی بسیار با کبفبت‌تر و طولانی‌تر طراحی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی یکی از مدیران شرکت Chameleon Games در خصوص وجود داشتن هارد دیسک SSD در نسل بعدی کنسول‌ها اعلام کرد: "وجود داشتن هاردیسک SSD در نسل بعدی کنسول‌ها به توسعه دهندگان عناوین رایانه‌ای این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به نگرانی از به وجود آمدن مشکل هنگام طولانی‌تر شدن داستان بازی و دیر اجرا شدن عناوین، به طراحی عنوان مد نظر خود مشغول شوند."

بیشتر بخوانید: معرفی بازی موبایلی Cubiti Dash 'n' Dodge + تصاویر

وی در ادامه گفت:" یکی از موارد نگران کننده برای هر توسعه دهنده‌ای طولانی شدن صفحه بارگذاری عناوین رایانه‌ای است. شرکت سونی با قرار دادن هارد دیسک SSD در نسل بعدی کنسول خود خیال تمامی توسعه دهندگان بازی را از موضوع راحت کرد؛ چرا که طراحی بازی با کیفیت بالاتر از HD باعث کند شدن بازی خواهد شد اما وجود داشتن هارد دیسک SSD از کندی بازی جلوگیر خواهد کرد."

این مدیر همچنین اعلام کرد که بازی‌های اکشن نیاز به واکنش سریع گیمر و همچنین دریافت پاسخ سریع از سمت بازی هستند و در نسل فعلی کنسول‌ها گاهی اوقات این پاسخ با تاخیر برای گیمر نماشی داده می‌شود که تنها دلیل آن وجود نداشتن سرعت کافی برای هارد دیسک است و باعث می‌شود که بازی نیز دیرتر از حد معمول نسبت به در خواست گیمر پاسخ دهد. با این حال هنوز هم باید منتظر معرفی رسمی نسل بعدی کنسول شرکت سونی باشیم چرا که عملکرد هارد دیسک SSD تنها از طریق اجرای عناوین روی این کنسول مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

هارد دیسک SSD قلب تپنده PS5

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری کنسول بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از تقابل تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در داربی فوتبالی اصفهان که با پیروزی یک بر صفر شاگردانش همراه شد، اظهار کرد: بازی ساده‌ای نبود. بالاخره در این بازی از خودمان ثبات نشان دادیم. ذوب‌آهن با توجه به اتفاقات اخیر از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل خود بر بازی و اتفاقاتی که در دو بازی اخیر و جو پیرامون تیم داشتند، تبریک می‌گویم. در این بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شدیم که به نظر من لیاقت آن را داشتیم.

او در خصوص شرایط تیم سپاهان افزود: به عنوان یک سازمان حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بربیاییم. باید روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را ارائه دهیم. آرزو می‌کردیم در این بازی حمایت بیشتری داشته باشیم، اما باز هم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم. به هر حال حتی چهره من هم موقع ترک زمین مانند بازنده‌ها بود.   مورایس تصریح کرد: از هوادارانی که در بازی امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. درک می‌کنم شرایط ساده نیست، اما همه چیز قابل تغییر است. به هر حال، حتی وقتی ببرید، افرادی هستند که علیه شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.   سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به برخی شعار‌ها علیه او روی سکو‌ها خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است. نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است. در آینده چرا که نه؟! از نظر من برای بالاآمدن نباید پا روی کسی بگذاریم. با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه قائل باشیم.

دیگر خبرها

  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد هارد دیسک/ اولین هارد یک گیگابایتی ۲۵۰ کیلوگرم وزن داشت!
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • گیفت کارت هایی که هر گیمری را خوشحال می‌کنند
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست