Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با اشاره به افزایش تخت‌های بستری و مراقبت‌های ویژه بیمارستان زینبیه خورموج گفت:با افتتاح طرح توسعه بیمارستان زینبیه خورموج تخت‌های بستری و مراقبت‌های ویژه این مرکز درمانی افزایش می‌یابد. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، در ادامه سفر معاون وزیر بهداشت به بوشهر، ظهر امروز عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان زینبیه خورموج آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در این آیین با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت 1500 متر مربع اجرایی شده اظهار داشت: پروژه توسعه بیمارستان زینبیه خورموج با اعتبار 90 میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شده که در مدت 12 ماه این پروژه تکمیل و افتتاح می‌شود.

سیدکمال‌الدین شهریاری از افزوده شدن تخت‌های بیمارستانی در دشتی خبر داد و بیان کرد: با افتتاح طرح توسعه بیمارستان زینبیه خورموج تخت‌های بستری و مراقبت‌های ویژه این مرکز درمانی شامل 8 تخته آی سی یو چهار تخت nicu و 10 تخت اعصاب و روان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به آغاز ساخت مرکز جامع سلامت امام رضا(ع) روستای زیارت دشتی تصریح کرد: این مرکز درمانی با 150 متر مربع زیربنا و اعتبار 5 میلیارد ریال در مدت شش ماه ساخته می‌شود.

افتتاح پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ‌به روایت تصویر معاون وزیر بهداشت: سازمان‌های بیمه‌گر 13 هزار میلیارد تومان بدهکارند 40 میلیارد ریال برای تسریع در تکمیل اورژانس هسته‌ای بوشهر تخصیص یافت

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به ازای هر نفر 1.01 تخت درمانی در استان بوشهر وجود دارد افزود: در تنگستان و دشتی به سبب عدم استقرار زیرساخت‌های لازم و کامل نبودن زنجیره درمان از همه ظرفیت بیمارستان‌ها استفاده نمی‌شود.

شهریاری با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های درمانی در دشتی و تنگستان تصریح کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان زینبیه خورموج و امام حسین(ع) اهرم، تسریع در بهره‌برداری از کلینیک تخصصی خیرساز بیمارستان زینبیه خورموج و رفع کمبود نیروی انسانی این مراکز درمانی از جمله مطالبات مردم دشتی و تنگستان است.

انتهای پیام/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات به ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب روز شنبه به مناسبت هفته سلامت به خبرنگاران گفت: بر این اساس در سال ١۴٠٢ هر شهروند این شهرستان دست‌کم یک بار از خدمات مراکز جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت برخوردار شده اند.   دکتر علی شاهی افزود: طبق جداول ثبتی در مراکز خدمات جامع سلامت پارسال ۴٩ هزار و ۵٨۵ نفر برای معاینه مراجعه کرده و ٢٢ هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات پرستاری از جمله تزریقات و پانسمان استفاده کرده‌اند.   وی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت مبنی بر نظام خدمات جامع و همگانی سلامت گفت: مراقبت‌های اولیه سلامت با محوریت نظام ارجاع و پزشک خانواده و به کارگیری تیم سلامت و پزشکان عمومی و خانواده در حوزه سلامت و حتی مناطق روستایی و محروم نشان دهنده اهمیت بهداشت به عنوان یک حق اساسی برای همگان است.   سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب با تاکید بر مراقبت از مادران باردار افزود: ارائه خدمات به مادران باردار یکی از اولویت‌های مهم در بخش بهداشت است و در این مدت بیش از هشت هزار خدمت مامایی به مادران باردار داده شده است.   شاهی با اشاره به فعالیت کارشناسان تغذیه و سلامت روان در حوزه سلامت گفت: سال گذشته در مجموع بیش از سه هزار خدمت مشاوره تغذیه و بیش از ۲ هزار خدمت سلامت روان به جمعیت زیر پوشش در این شهرستان ارائه شده است.   او با بیان اینکه بهورزان و مراقبان سلامت نیز پارسال بیش از ۳۵۰ هزار مراقبت را انجام داده اند افزود: مراقبت بیماری واگیر و غیرواگیر، سلامت خانواده و جمعیت، سلامت محیط و کار، بهداشت دهان و دندان و سلامت روان، مراقبت دوران بارداری، واکسیناسیون و مراقبت های بهداشتی و آموزش در سطح یک ارائه خدمت توسط بهورزان و مراقبان سلامت به شهروندان است.   شهرستان خوشاب با جمعیتی حدود ۳۶ هزار نفر دارای یک مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی و ۶ مرکز خدمات‌ جامع سلامت روستایی، ٢ پایگاه سلامت و ٣۴ خانه بهداشت فعال است.      

 

دیگر خبرها

  • اجرای موفق طرح ملی پایش مراکز درمانی کشور در تعطیلات نوروز
  • ارائه خدمات به ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب
  • بازدید سرزده رییس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره)
  • اجرای طرح ملی پایش مراکز درمانی کشور در تعطیلات نوروز
  • رشد ۱۷ درصدی انجام آزمایش در آزمایشگاه بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • ارزش مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد