Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۴ مهرماه، در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: برای تهیه و تدوین برنامه آمایش استان تاکنون جلسات و همایش‌های مختلفی برگزار شده و در تلاش هستیم تا از نظرات نخبگان و مسئولان استان در ادوار مختلف نیز در آماده‌سازی این طرح استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سند آمایش استان را یک سند بالادستی برای استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و دستیابی به توسعه عنوان کرد و گفت: بی‌تردید با نهایی شدن و اجرای سند آمایش استان، مسیر خروج از محرومیت هموارتر و اهداف توسعه‌ای استان به شکلی هدفمندتر دنبال می‌شود.

شهریاری تصریح کرد: از انتقادات در جهت رفع نقاط ضعف و کاستی‌های برنامه آمایش استقبال می کنیم، با این انتقادات طرح آمایش استان کم‌نقص‌تر و جامع‌تر تهیه و تدوین خواهد شد.

وی یادآور شد: متاسفانه تاکنون از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های استان آن‌طورکه باید و شاید استفاده بهینه نشده است و برنامه آمایش می‌تواند بسترساز شکوفایی استعدادهای استان باشد.

وی با تاکید بر اینکه طرح آمایش استان باید واقعی و کاربردی باشد، از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز خواست تمامی نقطه‌نظرات خود را با مشاور طرح در میان بگذارند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل جلسات شورای توسعه پایدار شرق و غرب گفت: این شورا مصوبات بسیاری خوبی را برای جبران عقب‌ماندگی‌های استان‌های کم‌برخوردار از جمله آذربایجان‌غربی دارد.

شهریاری افزود: اجرای مصوبات شورای توسعه پایدار شرق و غرب به‌دلیل وضعیت بودجه‌ای کشور کمی با مشکل مواجه شده که بعد از رفع این مشکلات بدون تردید شرایط توسعه‌ای در استان‌های عضو این شورا بهبود چشمگیری پیدا خواهد کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور در این سخنرانی که برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری بود، نقشه راه و شروط جمهوری اسلامی برای مذاکرات را مطرح نمود.

شهریاری تصریح کرد: صحبت‌های رئیس جمهور در سازمان ملل نشان داد که سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به‌هیچ‌وجه در انزوا نیست و بی‌تردید با تداوم این راهبرد شرایط به نفع کشور تغییر خواهد کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن توسعه برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    در شبانه روز گذشته این پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبر های خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     برنامه های روز ارتش جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین لزوم آموزش یک رشته ورزشى افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار