Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجلاسیه شهدای مهندسی رزمی استان مرکزی با حضور شهید گمنام و تقدیر از خانواده شهدا مزین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ اجلاسیه شهدای مهندسی رزمی استان مرکزی برگزار شد.

این اجلاسیه با حضور شهید گمنام و تقدیر از خانواده شهدا، مزین شد.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه خرداد ماه سال جاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود، ابراز داشت: هدف از برگزاری این اجلاسیه شناسایی شهدای امدادگر و تقدیر از آنها است.

وی ضمن بیان اینکه یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگه داشت، افزود: امدادگران در عرصه‌های مختلفی حضور دارند که جانبازی آخرین یادگار امدادگری آنها است و امروز وظیفه ما که به بهترین شکل مورد تکریم واقع شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تعداد شهدای امدادگر در کل کشور دو هزار و ۵۰۰ نفر است، ابراز داشت: برگزاری یادواره‌ای نیز در تهران برای همه این افراد در دست اقدام است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: آخرین شهدای امدادگر مربوط به شهادت دو نفر از امدادگران استان سمنان در حادثه تروریستی شهر کرمان بوده است.

وی افزود: امدادگران حضور فعال در حوزه سلامت، درمان، حوادث جاده‌ای و غیره دارند و امروز باید به واسطه برگزاری این اجلاسیه بهانه‌ای برای تقدیر از آنها است.

کد خبر 6079773

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری اجلاسیه ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا