Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گابریل کالدرون در حالی لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای بازی با سپاهان را اعلام کرد که مهدی عبدی بار دیگر در آن حضور داشت.

گلزن سه امتیازی سرخپوشان در دربی نودم پایتخت مقابل استقلال تهران برای دومین بار در فصل جاری رقابت های لیگ برتر روی نیمکت تیمش قرار گرفت تا در صورت صلاحدید کادر فنی وارد زمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی در حالی در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس حضور دارد که برخلاف انتظار خبری از امید عالیشاه هافبک سرخپوشان نیست.

همچنین حسین ماهینی برای اولین بار در فصل جاری رقابت های لیگ برتر روی نیمکت پرسپولیس قرار گرفت. وی که در فصل گذشته دچار مصدومیت طولانی مدت شده بود به لیست ۱۸ نفره سرخپوشان وارد شد تا در صورت صلاحدید کادر فنی برای پرسپولیس بازی کند.

* هواداران پرسپولیس قبل از سوت شروع بازی علیه امیر قلعه نویی شعار «رئیس مافیای فوتبال ایران» سر دادند. شعاری که در بازی فصل گذشته دو تیم نیز توسط هواداران سرخ پوش پایتخت گفته شده بود که موضع سرمربی سپاهان را به همراه داشت.

* مسئولان سازمان لیگ در گوشه زمین مراسم آغازین بازی را توسط اعضای «همیار هوادار» انجام می دادند که در نوع خود عجیب بود. آنها برای فاصله های ۲۰ سانتی متری طنابی که تهیه کرده بودند یک نفر را قرار داده بودند و مدام محل قرارگیری این افراد را تغییر می دادند.

*در فاصله ۱۵ دقیقه مانده به آغاز این دیدار ترافیک سنگینی در خیابان های منتهی به ورزشگاه آزادی وجود دارد.

* مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان قبل از شروع بازی به طور مرتب با مسئولان انتظامی این دیدار گفتگو داشت تا مبادا مشکلی برای هواداران به وجود بیاید.

* عده اندکی از هواداران پرسپولیس، شایان مصلح مدافع فصل گذشته خود را که به سپاهان پیوسته را تشویق کردند.

کد خبر 4729692 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی عبدی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران والیبال قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال

به گزارش ورزش سه، وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس که در بازی تیم ملی کشورش مقابل عربستان مصدوم شده بود به تمرینات تیم خود برگشت.
حنانوف که سه بازی قبلی پرسپولیس در لیگ برتر را از دست داده بود از امروز به تمرین گروهی پرسپولیس برگشت و با این شرایط احتمالا بعد از مدت‌ها در لیست تیمش قرار خواهد گرفت.

آخرین باری که حنانوف در لیست تیمش حضور داشته مربوط به آخرین بازی سال گذشته مقابل پیکان می‌شود و بعد از آن او در سال جدید در هیچ مسابقه‌ای حاضر نبوده است.نکته عجیب اینکه وحدت در نیم فصل دوم هرگز برای پرسپولیس بازی نکرده و بعد از سرمربیگری اوسمار در بازی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته بود.

حنانوف که احتمالا به لیست بازی با آلومینیوم در اراک خواهد رسید از بازی جام حذفی مقابل این حریف اصلا خاطره خوشی ندارد چرا که دو سال قبل در ورزشگاه آزادی به تنهایی باعث حذف تیمش در مقابل ایرالکو شد.

هر چند احتمال استفاده از حنانوف مقابل آلومینیوم وجود ندارد اما از آنجایی که این بازیکن باید در بازی سپاهان جای دانیال اسماعیلی‌فر را پر کند احتمال اینکه در بازی اراک دقایقی در اختیار داشته باشد وجود دارد.

در عین حال حنانوف باید از همین حالا برای حضور پرقدرت مقابل سپاهان آماده شود چرا که در آن مسابقه هیچ اشتباهی از او پذیرفته نخواهد شد.
البته باید منتظر ماند و دید دفاعیه باشگاه پرسپولیس بابت محرومیت دانیال اسماعیلی فر به جایی خواهد رسید یا خیر.

دیگر خبرها

  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال