Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «کلوپ همسران» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده و نویسندگی آرش قادری و مهدی صباغ زاده است.

در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است: روایتگر داستان ۳ مرد که در اجتماع قدرت زیادی دارند، اما در خانه قدرت دست همسرانشان است تا اینکه...
محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه خواه، سمیرا حسن پور و رضا بنفشه خواه در فیلم سینمایی «کلوپ همسران» بازی کرده اند.

تئاتر آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک نمایش خوب در روز‌های پایانی آخر هفته هستید، پیشنهاد ما به شما تماشای نمایش «من عجیب» است.

در خلاصه داستان نمایش «من عجیب» آمده است: داستان پسری به نام تیرداد که در فصل تابستان به اصرار مادربزرگ به دنبال پیداکردن شغلی مناسب است اما...

نمایش «من عجیب» به کارگردانی و نویسندگی امیر مشهدی عباس و با هنرمندی بازیگرانی چون مریم صادقیان امین، حمیدرضا حسینعلی، ندا نوری، مجتبی گوهرخای، فرزادسلیمانی، غزاله مرصومی، سروش فرهنگیان، حامد نظامی اصل، سبحان سهراب، امیر محمد محمدی و هومن اردکانی از ۷ مرداد تا ۵ مهرماه هرشب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در تالار هنر اجرا می‌شود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم تلویزیونی خوب در آخرین روز‌های هفته خود هستید، نگاهی به فیلم سینمایی «گلوگاه شیطان» به کارگردانی حمید بهمنی بیندازید که جمعه ۵ مهرماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه این فیلم آمده است: روایت مشکلات و سختی‌های شناسایی منطقه‌ای از رودخانه اروند توسط ماموران شناسایی ایران در سال ۱۳۶۴ است که...

پوریا پورسرخ، علیرام نورایی، جمشید هاشم پور، امین زندگانی و علیرضا کمالی نژاد در فیلم تلویزیونی «شکار» بازی کرده اند.

آخر هفته کجا برویم؟

پارک نهج البلاغه یکی از جذاب‌ترین مناطق گردشگری ایران که معماران حرفه‌ای و متخصص با طراحی‌های زیبای خود تصاویر دیدنی به این پارک بخشیده اند تا هر ساله توریست‌های متفاوتی را به این پارک زیبا جذب کنند. مثلا از جا‌های تفریحی بوستان نهج البلاغه، شهربازی بیلینو که دارای وسایلی چون جرثقیل و لودر در ابعاد کوچک است که همه‌ افراد در هر سنی مخصوصا کودکان پر ذوق و علاقه مند می‌توانند از این ماشین آلات با همان کیفیت استفاده کنند و یک روز جذاب و دیدنی را با خانواده خود به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ولی موسوی ظهر چهارشنبه در نشست وبیناری کارشناسان روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق این استان با موضوع بزرگداشت هفته معلم افزود: یکی از این برنامه‌ها، اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه است

وی بیان داشت: برنامه‌های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار «همه مدیون توییم» با تجدید میثاق با شهدا و حضور مسئولان و اولیا دانش آموزان در کلاس‌های درس معلمان در مدارس آغاز می‌شود.

موسوی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته معلم بر اساس روز شمار هفته معلم در استان اجرا می‌شود.

وی نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده‌های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و رؤسای آموزش و پرورش قبل از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان برتر شهرستانی و استانی را بخشی از این برنامه‌ها عنوان کرد.

موسوی افزود: اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده‌ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق، ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه‌های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس، تهیه کلیپ‌های یک دقیقه‌ای از رؤسای ادارات، نهادها و دستگاه‌های مختلف با موضوع جایگاه و منزلت و ارزش کار معلمی و تبریک روز معلم، تبلیغات محیطی و رسانه‌ای با هماهنگی شهرداری و ادارات مختلف با موضوع مقام معلم و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و نخبه شناخته شده در خصوص مقام و جایگاه معلم، بخشی از برنامه‌های هفته معلم است.

موسوی تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم، مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم، را از دیگر فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد و گفت: روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی‌های برتر معرفی می‌شوند.

کد خبر 6087597

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!