Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر همتی گفت: عملیات احداث جاده ارتباطی بخش بیکاه به میناب به زودی آغاز می شود و تلاش می کنیم طی دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « فریدون همتی » در سخنانی در جمع مردم بخش و شهر بیکاه شهرستان رودان، عنوان کرد: وجود مزارع کشاورزی و باغات سرسبز در این منطقه نشان دهنده کار و تلاش و تولید و نشاط مردم این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت در مناطق مختلف کشور روند خوب و رو به رشدی دارد و شاهد این امر در بخش بیکاه نیز هستیم.

 

استاندار هرمزگان افزود: کمک های ویژه ای جهت توسعه و عمران بیشتر بخش بیکاه خواهیم داشت و در این راستا یک میلیارد تومان اعتبار علاوه بر سایر اعتبارات به شهرداری بیکاه اختصاص پیدا می‌کند تا طرح‌های مناسبی را در این شهر به اجرا درآورد.

 

همتی تصریح کرد: توسعه امکانات و فضاهای ورزشی از دیگر اولویت‌های مهم در این بخش می باشد که باید پیگیری شود.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: عملیات احداث جاده ارتباطی بخش بیکاه به میناب نیز به زودی آغاز می شود و تلاش می کنیم طی دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: مردم ما با عزت و اقتدار در راه شهدا گام بر می دارند.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع کانون های مساجد اربعین حسینی استان همدان مسجد طراز اسلامی رژه نیروهای مسلح استاندار هرمزگان بخش بیکاه دیدار مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم گفت: اخلاق و نظم مهمترین رکن در خدمت به مردم است.

احسان کامرانی افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اخلاق نیکو را سرلوحه کار خود قرار دهند و با ارباب رجوع با خوش رویی برخورد کنند.

بیشتر بخوانید؛ مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد

در پایان این مراسم از زحمات چهار ساله مجید سلحشور فرماندار پیشین میناب قدردانی و محمد رادمهر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان میناب معرفی شد.

دیگر خبرها

  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود