Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:56:57 GMT

اسماعیلی- شجاعیان؛ اولین گل و پاس گل

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۲۴۸۶

اسماعیلی- شجاعیان؛ اولین گل و پاس گل

زوج جنوبی استقلال در دقیقه 67 بازی با ذوب آهن بالاخره توانستند تیم شان را به گل تبدیل کند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در بازی با ذوب آهن موقعیت های نسبتا خوبی خلق کرد اما در دقیقه 67 آبی ها بالاخره توانستند به گل برسند.

 

در این دقیقه از بازی پاس عمقی و زیبای اسماعیلی با یک استوپ و ضربه زیبا توسط داریوش شجاعیان وارد دروازه ذوب آهن شد تا این تیم از فشار نتیجه نگرفتن خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته مهم اینکه این اولین گل داریوش شجاعیان در این فصل بود  و فرشید اسماعیلی هم اولین پاس گل فصلش را زد هرچند او قبل یک کل زده بود.

داریوش شجاعیان استقلال تهران فرشید اسماعیلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داریوش شجاعیان استقلال تهران فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

تمرین سرخ‌ها در دو روز گذشته بدون حضور سرمربی برزیلی‌شان برگزار شد و این اولین تمرین سرخ‌ها با حضور اوسمار در سال جدید بود. تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کارهای تاکتیکی متفاوت انجام شد.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • برد ناپلئونی سونگونی‌ها در اولین بازی سال
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا؛ کامبک به سبک آلبی‌سلسته
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی