Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به سوال یک خبرنگار در نشست خبری رئیس جمهور با نمایندگان رسانه های بین المللی در نیویورک درباره احتمال مذاکره ایران و آمریکا گفت که آمریکا باید به تعهدات گذشته خود بازگردد تا بتواند به صورت مجدد با ایران وارد مذاکره بشود و پس از بازگشت به برجام می تواند بابی جهت مذاکره با ما باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بیشتر بخوانید: کنایه سنگین روحانی به ترامپ در محل سازمان ملل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   جلسه روحانی با خبرنگاران بین المللی + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر ترامپ سیاست دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد مرتبط با سپاه پاسداران ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل تحریم کرده است.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، خبرگزاری رویترز به نقل از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید این کشور علیه ایران خبر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا در شرح تحریم‌های جدید علیه ایران افزود که این تحریم‌ها فرماندهان و نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران ایران را هدف قرار داده است. 

جو بایدن تصریح کرد: آمریکا در خصوص تحریم‌های جدید علیه ایران با کشورهای عضو گروه هفت هماهنگ است و متحدان ما تحریم‌ها و اقدامات بیشتری را علیه برنامه نظامی بی‌ثبات کننده ایران وضع خواهند کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا هم اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در واکنش به حمله ایران به اسرائیل در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

این وزارتخانه افزود که پنج شرکت را که برای شرکت فولاد خوزستان مواد اولیه فراهم می‌کردند، تحریم کرده است. 

بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادها و افرادی که تحریم شده اند، به ایران در زمینه تولید و گسترش برنامه پهپادی کمک می‌کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فواد ایزدی: آمریکا و اسرائیل با عملیات روانی دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند
  • پاسخ امیرعبداللهیان به احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران | در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود؟
  • رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • ببینید | پاسخ رئیس سازمان بورس به یک سوال مهم درباره بازگشت سرمایه‌های مردم
  • چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟