Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در صورت تامین منابع در سال ۹۸ و ۹۹ تعداد ۱۵ هزار تخت بیمارستانی به بهره‌برداری خواهد رسید. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید کامل تقوی نژاد عصر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به استان بوشهر اظهار داشت: مطالبات وزارت بهداشت از سازمان‌های بیمه‌گر ۱۳ هزار میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با ابزار تشکر از تعاملات صورت گرفته با سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: بیشترین مبلغ مطالبات مربوط به سازمان تأمین اجتماعی است که با درایت رییس جدید این سازمان و توافقات صورت گرفته بخش عمده مطالبات تا پایان هفته آینده پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: مهم‌ترین نکته توافق با سازمان تأمین اجتماعی نظام‌مند شدن روند پرداخت مطالبات دانشگاه‌ها است.

تقوی نژاد با اشاره به تلاش برای اجرای عدالت در دسترسی خدمات افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی متولی اجرای ۶۰ درصد پروژه‌های عمرانی هستند و ۴۰ درصد باقی‌مانده نیز توسط وزارت راه و شهرسازی، شرکت‌های مادر تخصصی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به تأثیر مثبت سایر بخش‌ها در سرعت بخشیدن به پروژه‌های بهداشتی درمانی گفت: حضور خیرین، بخش خصوصی و کمک‌های مردمی سرعت بیشتری به اجرای پروژه‌های بهداشتی درمانی کشور می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در استان بوشهر نیز برنامه‌ریزی‌های لازم با همت مسئولین استانی و دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای پروژه‌های بهداشتی و درمانی صورت گرفته است.

تقوی نژاد ادامه داد: امیدواریم در سال جاری ۱۶ پروژه از ۳۴ پروژه حوزه بهداشتی بر اساس تفاهم استانداری و وزارت بهداشت به بهره‌برداری برسد و مابقی در سال ۹۹ به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: بهره‌برداری از اورژانس هسته‌ای و عمومی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تلاش ما بر این است که این پروژه هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد به همین دلیل برای تکمیل آن تدابیر لازم اندیشیده شده است.

تقوی نژاد خاطرنشان کرد: پروژه مهم دیگر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تکمیل ساختمان دانشکده پزشکی و دندانپزشکی است که فاز اول این پروژه با کمک‌های استانی و وزارت بهداشت در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت گفت: افتتاح خوابگاه پسرانه پردیس سه با ظرفیت ۲۴۰ دانشجو گامی مهم برای برطرف شدن مشکلات اسکان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

تقوی نژاد افزود: دولت می‌بایست در حوزه گسترش خوابگاه‌ها مشارکت بیشتری داشته باشد و به گسترش خوابگاه‌های دانشجویی به‌عنوان پروژه‌های ضروری نگاه کند و این موضوع در دستور کار وزارت بهداشت برای برنامه‌ریزی اعتبارات سال آینده قرار دارد.

تقوی نژاد خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت با انجام اصلاحاتی که در دستور کار قرارگرفته است باقدرت به کار خود ادامه می‌دهد تا افزایش رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

وی عنوان داشت: گسترش سلامت و کاهش هزینه‌های پرداختی از جیب مردم، افزایش عدالت اجتماعی و توزیع امکانات در سراسر کشور با تمرکز بر مناطق کمتر توسعه‌یافته در اولویت قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اورژانس تهران استان بوشهر تامین اجتماعی اورژانس هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سال گذشته بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی، یک‌هزار عمل IVF برای زوج‌های نابارور و ۱۰۰ عمل فوق تخصصی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ سه شنبه بیست و هشتم فروردین _ در جمع خبرنگاران از گام‌های امیدبخش حوزه بهداشت و درمان استان در سالی که گذشت، سخن گفت.

وی اظهار کرد: دسترسی آسان و مناسب اقشار مختلف جامعه به ویژه بیماران خاص به خدمات باکیفیت بهداشت و درمان یکی از دغدغه‌های جدی و دارای اولویت استان بوده که در راستای پیگیری مداوم این دغدغه از سوی استاندار، مجموعه مدیریتی استان و دانشگاه علوم پزشکی، خدمات امیدبخشی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای خدمات در حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه رقم خورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این اتفاقات مثبت البته، با همراهی و تلاش ویژه اساتید علمی و کادر بهداشت و درمان استان رقم خورده و سبب افزایش رضایتمندی در بیماران و مراجعین شده است.

وی افتتاح مرکز پت اسکن با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان را به عنوان کارهای مهم صورت گرفته در سال گذشته بیان کرد و افزود: دستگاه پت اسکن در بیمارستان امام رضا شهر کرمانشاه یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری تشخیص سرطان در غرب کشور است که با راه‌اندازی آن نیاز نیست بیماران به تهران یا استان‌های دیگر مراجعه کنند و مهمترین قابلیت این دستگاه تشخیص سرطان است.

محمدی بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان اسلام آباد غرب با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، بهره‌برداری از اولین مگا ICU غرب کشور در بیمارستان فارابی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی روانسر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان را از جمله اقدامات صورت گرفته در سال گذشته دانست و گفت: متأسفانه علی‌رغم جمعیت ۳۰ هزار نفری روانسر، این شهرستان فاقد بیمارستان بود، بنابراین طی سال‌های گذشته توانستیم ظرف ۹ ماه بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی آن را که به‌عنوان مطالبه جدی مردم شهرستان مطرح بود، به بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: سال گذشته بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی، یک‌هزار عمل IVF برای زوج‌های نابارور و ۱۰۰ عمل فوق تخصصی شامل کاشت حلزون، پیوند مغز استخوان، پیوند قرنیه و پیوند کلیه انجام شده است.

بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان؛ احداث ۲۱ خانه بهداشت، پایگاه سلامت، پانسیون پزشک و مرکز جامع سلامت؛ کسب رتبه یک کشوری در بیشترین ارجاعات به مقالات هیأت علمی استان؛ افتتاح مرکز نوآوری سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساخت؛ احداث و بهسازی ۱۱ هزار مترمربع مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی؛ موفق‌ترین برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در کشور و تکمیل بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان) و رساندن پروژه به مراحل پایانی از دیگر گام‌های امیدبخش حوزه بهداشت و درمان استان در سال ۱۴۰۲ بود که محمدی یادآور آن‌ها شد.

کد خبر 745205

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • امسال ۹ هزار تخت بیمارستانی اضافه می‌شود/ افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی 
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • اورژانس ۱۱۵ ندوشن آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر