Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@09:01:08 GMT

از نمایشگاه ایثار تا توزیع لوازم التحریر

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۴۸۲۲

از نمایشگاه ایثار تا توزیع لوازم التحریر

مجموعه تصاویری می‌بینیم از رویداد‌های روز و جاذبه‌های اقلیمی و تاریخی از لنز دوربین عکاسان. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آغاز به کار فرودگاه عظیم پکن، دسته‌های عزاداری در حرم حضرت علی (ع)، نمایشگاه یادمان ایثار در میدان بهارستان، سیل مرگبار در هند، غبارروبی ضریح مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)،دومین دیدار وزیر امور خارجه فرانسه با ظریف، توزیع لوازم التحریر در شهرستان ماهنشان زنجان،بوریس جانسون در لباس زندان را در نوبت عکس امروز ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نمایشگاه یادمان ایثار در میدان بهارستان دومین دیدار وزیر امور خارجه فرانسه با ظریف برداشت پیاز از مزارع چهارمحال و بختیاری دسته‌های عزاداری در حرم حضرت علی، ع غبارروبی ضریح مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی ع دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان فرودگاه یازده میلیارد دلاری چین سیل مرگبار در هند بوریس جانسون در لباس زندان توزیع لوازم التحریر در مناطق محروم زنجان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوبت عکس عکس خبری تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزیر امور خارجه اسپانیا گفت این کشور از به رسمیت شناختن کشور فلسطین حمایت می کند.

«خوزئه مانوئل آلبارس» وزیر امور خارجه اسپانیا روز دوشنبه اعلام کرد: مادرید خواهان آتش بس دائمی در نوار غزه در سایه تداوم خطر عملیات نظامی اسرائیل در رفح است. ما همچنین بازگشایی دائمی همه گذرگاه های زمینی نوار غزه را برای ارسال کمک های بشردوستانه خواستاریم.

وزیر خارجه اسپانیا افزود: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین اقدامی ضروری برای حل و فصل سیاسی اوضاع خاورمیانه است.

وی همچنین ضمن ابراز نگرانی درباره احتمال گسترش جنگ غزه به لبنان گفت که چنین جنگی ابعاد متفاوتی خواهد داشت و لبنان نیز کشوری متزلزل و بحران زده است.

کد خبر 6085691

دیگر خبرها

  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • دیدار وزرای امور خارجه ترکیه و مصر