Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات تفتیش و پاکسازی در منطقه «مزارع الاربعین» در حومه شمالی حماه، تسلیحات گوناگون و مین ها به جا مانده از تروریست ها را کشف کردند.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای سوری در جریان تفتیش و پاکسازی روستاها و شهرک هایی که چندی قبل به دست ارتش سوریه آزاد شده اند، مقادیری از تسلیحات و مهمات برجای مانده از تروریست ها در مزارع روستای الاربعین در حومه شمالی حماه کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع سوری  چندی قبل هم از کشف یک انبار مهمات برجای مانده از تروریستها در شهرک جاسم در حومه درعا در جنوب سوریه خبر داده و اعلام کرده بودند که این انبار حاوی تسلیحات، مهمات و دستگاههای ارتباطی است.

کد خبر 4729941

منبع: مهر

کلیدواژه: حماه ارتش سوریه گروه های تروریستی ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی دونالد ترامپ ایران شرکت نفت آرامکو عربستان رژیم صهیونیستی سوریه عراق فلسطین روسیه ترکیه افغانستان نتانیاهو جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف دشمن رفتیم

امیرعلی سردار حاجی زاده اظهار داشت: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به مصاف دشمن صهیونیستی رفتیم.

 

به گزارش تسنیم، وی افزود: در این مرحله از موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم. در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

دیگر خبرها

  • هشدار مدیر سیا درباره شکست اوکراین تا پایان ۲۰۲۴
  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف دشمن رفتیم
  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم
  • حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم
  • فرمانده ارتش اشغالگر: به رفح حمله می‌کنیم
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • نمایش تسلیحات پیشرفته ارتش ایران در مراسم رژه (عکس)
  • گزارش آنروا از کشف بمب‌های عمل نکرده در مدارس غزه
  • چه شد که سوئد در یک قدمی ساخت بمب اتمی، از سلاح هسته‌ای دست کشید؟
  • چرا ساخت تسلیحات نظامی از خرید آن مهم‌تر است؟ + فیلم