Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم گفت: جانفشانی شهدا و رشادت‌های رزمندگان پایه‌های انقلاب را مستحکم کرده است.

به گزارش ایسنا ، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در مراسم یادواره ۲۰ شهید دفاع مقدس روستای محمدآباد شهرستان ورامین ، طی سخنانی بیان کرد:  اولین ویژگی عاشورا این بود که هر اتفاقی که در آنجا اتفاق افتاد برای رضای خدا و در راه خدا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام حسین همه چیز خود را برای رضای خدا داد و خدا نیز عظمتی به ایشان داد که هم اکنون بعد از ۱۴۰۰ سال از واقعه کربلا هنوز این چراغ خاموش نشده است.

شاهچراغی ادامه داد: امام حسین در کربلا برای خدا به میدان رفت و به شهادت رسید و شهدای ما هم به شیوه و روش ایشان رفتند و به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم یادآور شد: دومین ویژگی عاشورا، ماندگاری عاشورا است و در واقع شروع بی پایان و طلوع بدون غروب است.

وی خاطر نشان کرد: حادثه عاشورا جاودان ماند و در طول تاریخ بر عزت آن نیز افزوده میشود و چراغ شهادت و عاشورا خاموش نخواهد شد.

سردار شاهچراغی گفت: دشمنان می خواستند مجالس امام حسین (ع) را کم رنگ کنند که چنین نشد و مردم با شور خاصی مراسم های محرم  را نسبت به گذشته پرشورتر و باشکوه‌تر برپا کردند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم تصریح کرد: دفاع مقدس باعث توسعه انقلاب شد و ما هرچه داریم از جانفشانی شهدا و رشادت های رزمندگان است که پایه های انقلاب را مستحکم کرده است.

شاهچراغی با بیان اینکه نام شهدا همیشه ماندگار است، افزود: وقتی به وصیت نامه شهدا مراجعه می‌کنیم در آن می‌بینم که برای رضای خدا و عشق به اهل بیت به میدان رفتند.

وی یادآور شد: فضای مجازی هم اکنون برای خانواده‌ها معضل شده است و در این فضا دشمنان تلاش می‌کنند که دیگر عشق به امام حسین(ع) و برگزاری مراسم‌های محرم کم رنگ شود و هم اکنون می‌بینید که تیر دشمنان به سنگ خورده و مجلس امام حسین(ع) پرشورتر از گذشته برپا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرهنگ و حماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست