Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز پنج شنبه در گزارشی از افزایش نرخ خودکشی سربازان آمریکایی در پنج سال گذشته خبر داد.

در نخستین گزارش سالانه پنتاگون آمده است: نرخ خودکشی در میان سربازان در حال خدمت از کمتر از ۲۰ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر در سال ۲۰۱۳ به ۲۴.۸ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، در سال ۲۰۱۸، ۵۴۱ سرباز از طریق خودکشی، جان خود را از دست دادند. همچنین طبق این گزارش، رایج‌ترین شیوه خودکشی، استفاده از سلاح گرم بوده است.

«الیزابت وان وینکل» مسئول این پرونده در پنتاگون به خبرگزاری رویترز گفت: ما در مسیر صحیحی قرار نداریم.

گفتنی است این گزارش پس از آن منتشر می‌شود که سه دریانورد آمریکایی که در ناو هواپیمابر جرج دبلیو بوش کار می‌کردند، هفته گذشته دست به خودکشی زدند. (اینجا)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در پی حملات نیروهای مقاومت به نیرو و خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در خیابانی دروسط غزه، ارتش این رژیم نسبت به بتن‌ریزی در اطراف آن اقدام کرد تا از تجمعات سربازان خود در این خیابان که از مرزهای شرقی غزه تا خیابان ساحلی الرشید در غرب این باریکه امتداد دارد، حفاظت کند.

به نقل از سایت خبری المیادین، این منبع میدانی در غزه گزارش کرد رژیم صهیونیستی با حملات توپخانه‌ای و حضور هواپیماهای جاسوسی خود در حریم هوایی غزه، به دنبال افزایش مساحت منطقه امنیتی در دو طرف این خیابان است.

مراکز سری اسرائیل که با موشک های نقطه زن ایران منهدم شدند

به گفته این منبع، مساحت منطقه امنیتی در دو طرف خیابان تقریباً ۳ کیلومتر است.

کد خبر 846185 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند