Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-18@12:09:28 GMT

کارت قرمز گرفتن استراماچونی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۶۲۶۸

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال با گرفتن کارت قرمز نشان داد که همچنان نتوانسته است به آرامش برسد و همچنان عصبانی است.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال، در دقایق پایانی دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن، پس از اعلام خطا، در اعتراض به تصمیم داور مسابقه، توپ را شوت کرد و این موضوع با واکنش بیژن حیدری، داور مسابقه همراه شد و داور مسابقه او را اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی پس از اخراج نیز کوتاه نیامد و بطری‌های کنار زمین را شوت کرد تا نشان دهد عصبانی‌ است و روی نقطه جوش است. دقایقی پس از این اتفاق استقلال گل دوم را به ثمر رساند، اما بازهم در دقایق پایانی استقلال برد را با مساوی عوض کرد تا با یک امتیاز اصفهان را ترک کند و همچنان عصبانیت‌های استراماچونی ادامه داشته باشد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FTv برچسب ها: استقلال ، فوتبال ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: استقلال فوتبال بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، روند خوب الاتحاد کلبا بعد از برکناری فرهاد مجیدی ادامه دارد و در همین راستا، این تیم در هفته نوزدهم لیگ امارات موفق به کسب یک پیروزی دور از انتظار برابر تیم بالانشین الوحده شد.

زردپوشان که در این مسابقه هم مهدی قائدی را در اختیار داشتند، با یک گل یاران احمد نوراللهی را شکست دادند تا جمع امتیازات‌شان را به عدد۲۰ برسانند و دیگر به‌طور کامل از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

الاتحاد کلبا با فرهاد مجیدی طی ۱۶‌بازی لیگی تنها صاحب ۳‌پیروزی شده بود و حالا بدون این مربی در ۳‌مسابقه به ۲‌برد دست یافته که رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. از سوی دیگر آنها به فینال جام رئیس هم رسیده‌اند که مجموعه این اتفاقات به نوعی حال خوب الاتحاد کلبا را نشان می‌دهد.

کد خبر 845120 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی فرهاد مجیدی فوتبال

دیگر خبرها

  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!
  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)
  • کونسیسائو چهار نفر را صدا زد: شما اخراجید!
  • موج جدید اخراج مهاجران افغان از پاکستان
  • ترمز خیبر کشیده نشد!