Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصور این که شرکت کره‌ای سامسونگ یک گوشی با بریدگی بالای صفحه نمایش تولید کند، تا سال گذشته برای همه غیرممکن بود، اما حالا، هر طرف را که نگاه می‌کنید گوشی‌های سامسونگ با این صفحه نمایش‌ها را می‌بینید. مشتریانی که خارج از دنیای ارتباطات از این گوشی‌ها استفاده می‌کنند تا به حال واکنش مثبت به آن نشان داده‌اند و سامسونگ قصد ندارد به این زودی‌ها از شر آن خلاص شود، ولی ممکن است در آینده‌ای نزدیک نوع جدید آن را معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پرچمدار جدید شیائومی با نمایشگر آبشاری و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد + فیلم

سری Galaxy M و Galaxy A سال ۲۰۲۰ با ناچ‌های جدید

بر اساس گزارش LetsGoDigital، سامسونگ دو طرح اولیه جدید در اوایل سال ۲۰۱۸ در کره جنوبی برای گوشی‌های آینده خود طراحی کرده اسن و هر دوی این طرح‌ها توسط این شرکت تأیید شده‌اند بنابراین انتظار می‌رود گوشی‌های نسل آینده سامسونگ دارای یک ناچ خواهند بود که به عنوان «نسل آینده ناچ‌ها» معرفی خواهند شد. شرکت کره‌ای سامسونگ تا به حال توانسته است نمایشگر‌های زیادی مانند Infinity-U یا Infinity-V و Infinity-O را معرفی کند، اما مشخص نیست که نسل آینده نمایشگر‌های سامسونگ در نظر گرفته شده برای گوشی‌های این شرکت چه نامی خواهد داشت و آیا با آن‌ها همخوانی داشته باشد یا خیر.

در عوض، نمایشگر جدید سامسونگ ترکیبی از سه نوع نمایشگر قبلی خواهد بود که یک بریدگی کوچک برای دوربین و یک نوار کوچک برای وصل کردن آن به حاشیه بالا خواهد داشت. اساسا، اگر نسل حال حاضر ناچ‌های سامسونگ جزیره‌ای بود، ناچ نسل آینده یک شبه جزیره خواهد بود.

گفته می‌شود سامسونگ دو مدل طرح اولیه برای صفحه نمایش‌های نسل آینده گوشی‌های خود در نظر گرفته است که برای میان‌رده‌ها یعنی سری Galaxy A و Galaxy M خواهد بود. یکی از این طراحی‌ها دارای حفره‌ای در سمت چپ نمایشگر و دیگری در سمت راست نمایشگر خواهد داشت.

حفره کوچکتر برای Galaxy S11

انتظار می‌رود پرچمدار سال آینده سامسونگ یعنی Galaxy S11 همان پانچی را داشته باشد که روی این نسل از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ وجود دارد، اما طرح‌های جدید می‌توانند نشان‌دهنده پانچی باشند که برای این نسل خواهد آمد. حفره روی نمایشگر نسل بعدی پرچمدار سامسونگ قرار است دارای حاشیه کمتری باشد و این می‌تواند بدین معنا باشد که پانچ Galaxy S11 خیلی کوچکتر از پانچ Galaxy S10 خواهد بود. بر اساس آخرین شایعه‌ها، پنل جلویی به روز شده با چهار دوربین در پنل پشتی این گوشی همراه خواهد شد.

گوشی‌های سال ۲۰۲۱، گوشی‌های تمام صفحه

بر خلاف تمام تلاش‌هایی که سامسونگ دارد تا بتواند گوشی‌هایی با ناچ جدید و کوچکتر طراحی کند، می‌توان حدس زد که در آینده، هدف اصلی این شرکت تولید گوشی‌هایی با صفحه نمایش کامل روی آن‌ها خواهد بود. این فناوری مستلزم تولید گوشی‌هایی با دوربین داخل صفحه نمایش خواهد بود که هنوز آماده نیستند، ولی بالقوه در سال ۲۰۲۱ آماده خواهند شد. اگر همه شرایط خوب باشد، دوره اصلاح طراحی‌های ۱۲ ماهه سامسونگ هم فرا خواهد رسید و گوشی‌های این شرکت در سال ۲۰۲۱ طراحی تازه‌ای به خود خواهند دید.

انتهای پیام/

سامسونگ در صدد تولید گوشی‌هایی با ناچ جدید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی محصولات سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ عجیب گوشی در چین + فیلم

یک فروشنده گوشی برای تبلیغ یک گوشی ساخت این کشور و آزمایش قابلیت ضد آب و مقاومت آن، گوشی را در درون ظرف آب جوش می‌اندازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

  باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • تبلیغ عجیب گوشی در چین + فیلم
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • سامسونگ اپل را شکست داد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • برنامه سامسونگ برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لو رفت!