Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@23:57:33 GMT

وعده پرداخت پاداشِ ناچیز بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۷۲۸۷

رئیس سازمان برنامه و بودجه در حالی از پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان و دانشگاهیان خبر داد که ارزش ریالی پاداش عزیرانِ بازنشسته در پی تحولات منفی اقتصاد کشور به یک چهارم کاهش یافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  «محمد باقر نوبخت» روز جمعه در حساب شخصی خود در توئیتر تصاویری از جدول‌های تخصیص، پرداخت و تسویه پاداش بازنشستگی فرهنگیان، دانشگاهیان، دستگاه‌های استانی و ۳۴ دستگاه ملی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس جدول منتشر شده برای تسویه پاداش بازنشستگی فرهنگیان ۲۲ هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال و برای دانشگاهیان ۷۸۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، برای تسویه پاداش بازنشستگان ۳۴ دستگاه ملی دیگر نیز نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و برای دستگاه‌های ۳۱ استان نیز ۴۴ میلیارد ریال افزایش بودجه به آن‌ها تخصیص یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه دوشنبه گذشته در حساب شخصی خود در توئیتر نوشته بود که نیمی از پاداش بازنشستگان سال ۹۷ هفته اول شهریوماه پرداخت شد و بقیه پاداش بازنشستگان شامل فرهنگیان، دانشگاهیان و سایر ادارات دولتی تا پایان هفته جاری به طور کامل تسویه و پرداخت خواهد شد.

نوبخت اضافه کرد: پاداش بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه نوبخت بازنشستگان فرهنگی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

*مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار و از سوی میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رای شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد)

مهرداد طهماسبی، مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

*مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898656

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت