Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ بر ادامه مذاکرات برای ایجاد یک کانال مالی برای جمعیت هلال احمر به منظور انتقال وجوه نقدی کمک‌های بین‌المللی صلیب سرخ به منظور کمک به سیل‌زدگان ایران تاکید کرد. ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ به دنبال جلسه 20 آوریل علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان با پیتر مائورر، رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و موضوعات مطرح شده از سوی رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران مبنی بر مدافعه‌گری از ایران برای رفع تحریم‌های ظالمانه و دریافت کمک‌های سایر جمعیت‌های ملی و کشورها به سیل‌زدگان کشور، پیتر مائورر در نامه‌ای خطاب به دکتر پیوندی بر طرح دغدغه‌های کمیته در زمینه موانع تحمیلی بر سازمان‌های بشردوستانه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نامه آورده است:

«پیرو جلسه‌ای که در تاریخ 20 آوریل در ژنو با هم داشتیم، از شنیدن این خبر که دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ در جمهوری اسلامی ایران عهده‌دار پیشنهاد راه‌حلی محتمل و ممکن برای انتقال وجوه نقدی میان فدراسیون بین‌المللی و جمعیت هلال احمر ایران به منظور پاسخگویی به سیل شده است، خرسند شدم؛ در بازدید اخیری که از واشنگتن داشتم، موضوع موانع تحمیل شده بر سازمان‌های بشردوستانه را مطرح کردم. مطمئنا این موضوع یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های ما است که کماکان باقی مانده و ما در گفت‌وگوهای خود با دولت‌ها آن را مورد تاکید قرار خواهیم داد. در عین حال ما باید به مذاکرات خود در زمینه ایجاد یک کانال مالی برای انتقال وجوه نقدی کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ به ایران ادامه دهیم. امیدواریم در این زمینه پیشرفت و گشایشی حاصل شود و شما را در جریان آخرین تحولات مربوط به این مهم قرار خواهیم داد.»

ارسال دارو و اقلام غذایی هلال احمر ایران به یمن از طریق صلیب سرخصلیب سرخ: روی کمک هلال احمر ایران به مردم یمن حساب می‌کنیم

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25,1392,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هلال احمر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: عصر امروز گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پیکان در کیلومتر ۱۷ جاده تاکستان - قزوین به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه در شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: این حادثه ۹ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران پایگاه نرجه و ۶ مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

صبوری غیاثوند همچنین از مداوای سرپایی یکی از مصدومان حادثه دیده در صحنه تصادف خبر داد.

به گفته این مسئول، خودروی پیکان چندین مسافر کم سن و سال داشته که با گاردریل کنار خیابان برخورد کرده و به واژگونی خودرو منجر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره خویش‌تن‌داری بوده است
  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ
  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • نهاد‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • نهادهای بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار