Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت یاسوج گفت: در دوران دفاع مقدس گفتمان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان از طریق فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد تجلی پیدا کرد.

به گزارش ایسنا_حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌های نماز جمعه، چهارم مهرماه شهر یاسوج با اشاره به سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) افزود: آن امام لقب شکافنده علوم را داشتند و در زمان آن حضرت انفجار علم و دانش را در جهان اسلام داشتیم و شاگردان زیادی تربیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در دوران دفاع مقدس گفتمان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان از طریق فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد تجلی پیدا کرد و یک وجب از خاک کشور نیز به دشمنان واگذار نشد که مایه افتخار است.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دوران 8سال دفاع مقدس بیانگر اوج ایثار، فداکاری، رشادت و مجاهدت رزمندگان و نیروهای مسلح بود و تبلور نصرت و یاری خداوند بوده است.

حکمتی نیک با تبریک هفته دفاع مقدس به پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن‌الائمه اشار و تصریح کرد: این عملیات یکی از عملیات‌های غرورآفرین بود که سرنوشت جنگ را تغییر داد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان ادامه داد: رهبری فرمودند با همه کشورهای جهان به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی باید تعامل و گفت‌وگو داشته باشیم و این هم به دلیل عهد شکنی و ظلم و ستمی است که این دو روا می‌دارند.

امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: متاسفانه اروپایی‌ها هم دنباله‌رو آمریکا هستند و در جریان حمله پهپادها به تاسیسات نفتی عربستان آن‌ها هم همصدا با ادعاهای کذب آمریکایی‌ها شدند.اروپایی‌ها به هیچ یکی از تعهدات برجامی خود عمل نکردند و علاوه بر این خروج آمریکا از برجام را هم جبران نکردند.

حکمتی نیک با اشاره به بیانات رهبری بیان کرد: رهبری معظم انقلاب به درستی آینده کشور را متعلق به جوانان می‌بینند و معتقدند در همه موفقیت‌ها از جمله دفاع مقدس و سازندگی کشور و در مسئله هسته‌ای و موشکی هر چه پیشرفت داشته‌ایم به دلیل بهاء دادن به جوانان بوده است و باید به جوانان برای پذیرفتن مدیریت‌های کشور بهاء داده شود.

وی با اشاره به موضوع فساد که مورد تاکید رهبری است، اظهارکرد: به نظر رهبری پیشگیری از فساد از مبارزه با آن مهم‌تر است و همه مسئولان و قوای دیگر برای جلوگیری از فساد باید قوه قضاییه را کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد

آیین تشییع پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی از فرماندهان و سرداران جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین، از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد برگزار شد و سپس در زادگاهش هرچگان به خاک سپرده می شود.

مراسم وداع با این رزمنده دیشب سه شنبه در مسجد فاطمه الزهرا (س) میرآباد شهرکرد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست

حاج محمد (جمعلی) کیانی با آغاز جنگ تحمیلی در مهرماه ۱۳۵۹ به جبهه شوش اعزام شد.

در عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۵ و والفجر ۱۰ جنگ حق علیه باطل، به عنوان فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ سرافراز قمر بنی هاشم (ع) فعالیت کرد.

جانباز ۲۵ درصد جنگ تحمیلی بود و نشان "فتح سه" از دست مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دریافت نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • رئیسی: دنیا به حقایت ایران ‌در دفاع از فلسطین پی برد‌
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد