Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی فوتبال ستاره سابق تیم ملی فرانسه را در رأس هیئتی به ایران می‌فرستد تا حضور بانوان در ورزشگاه را تأیید کند. ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از AFP، فیفا هیئتی را به ایران خواهد فرستاد تا از حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی تیم‌های ملی ایران و کامبوج در دور دوم بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 اطمینان حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی قرار است دهم اکتبر (18 مهر) در ورزشگاه آزادی برگزار شود و هیئتی از فیفا که در رأس آنها یوری ژورکائف قهرمان سابق تیم ملی فرانسه قرار دارد، بر این بازی نظارت خواهد داشت.

پلیس: هیچ برنامه‌ای برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها وجود ندارد

مقامات فیفا روز 19 سپتامبر با مدیران فوتبال ایران در خصوص روند آماده‌سازی مصاف تیم‌های ملی ایران و کامبوج ملاقاتی داشتند و بعد از آن جانی اینفانتینو رئیس فیفا اعلام کرد که به او اطمینان خاطر داده شده که زنان برای تماشای این بازی به ورزشگاه خواهند رفت و حالا فیفا قصد دارد از این موضوع اطمینان حاصل کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران فیفا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فیفا تیم ملی فوتبال ایران فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود. 

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت با نتیجه 2-3 شکست خورده بودند و در این بازی هم خیلی زود از حریف عقب افتادند اما توانستند به لطف 10 نفره شدن بارسا به این دیدار برگردند و شرایط را به سود خودشان تغییر دهند تا شبی رویایی را در اسپانیا پشت سر بگذارند. 

امباپه پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا قهرمانی پی اس جی می‌تواند تصمیم او برای آینده را تغییر دهد گفت:« نه، نه، نه.»

این ستاره فرانسوی درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« رویای من قهرمانی در لیگ قهرمانان با پاری سن ژرمن است. از روز اول به حضور در این تیم افتخار کردم. این به خاطر  روزهای خوب یا روزهای بدی که غرورم در آن ضربه خورد نیست. این افتخار بازی برای این باشگاه پایتخت کشورم است که اتفاق خاصی برای من به حساب می‌آید. 

تجربه چنین شب‌هایی به عنوان یکی از بازیکنان پاری سن ژرمن واقعا عالی است. ما یک قدم دیگر در پیش داریم تا بتوانیم به دیدار فینال در ورزشگاه ومبلی برسیم، بنابراین باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. 

ما امشب تیم بزرگی را شکست دادیم، اما حتی اگر می‌باختیم هم من به این که پاریسی هستم افتخار می‌کردم. حالا مشخص است که غرور ما در چنین شب‌هایی بیشتر است. خیلی خوشحال هستیم. تیمی را بردیم که به دنبال بردنش بودیم. امشب شب غرورآمیزی است.»

دیگر خبرها

  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد