Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهناز جعفری و رضا داودنژاد به جمع بازیگران «لامینور» مهرجویی پیوستند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، با ادامه فیلمبرداری «لامینور» تازه ترین فیلم داریوش مهرجویی ، بهناز جعفری و رضا داودنژاد به جمع بازیگران این فیلم پیوستند تا برای نخستین بار حضور در فیلمی از مهرجویی را تجربه کنند.
علی نصیریان ، پردیس احمدیه، سیامک انصاری ، علی مصفا ، مهرداد صدیقیان ، کاوه آفاق ، عزت الله رمضانی‌فر و امرالله صابری از بازیگران قطعی این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی با طراحی گریم عبدالله اسکندری و مدیریت فیلمبرداری بهرام بدخشانی ، طراحی لباس گلناز گلشن، طراحی صحنه امیر حسین حداد، برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان حمید غفارزاده ، صدابرداری امیرحاتمی و دستیاری کارگردان امیر سیدی  با مدیریت تولید فواد بوربور و با نویسندگی مشترک وحیده محمدی‌فر و داریوش مهرجویی به تهیه کنندگی رضا درمیشیان جلوی دوربین رفته است.
«لامینور» فیلمی است که گفته می‌شود کاملا بدون حمایت دولتی و سازمان سینمایی تولید می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لامینور داریوش مهرجویی بهناز جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی

علیرضا نوروزیان، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان فعال در زمینه آی‌تی و سازنده ربات‌های هوشمند صنعتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره آخرین محصول تولید شده توسط متخصصان این شرکت توضیح داد: ربات‌های صنعتی هوشمند، برای فعالیت در تمام خطوط صنعتی و تولیدی از جمله خط تولید‌های آرایشی و بهداشتی، قطعات صنعتی، موادغذایی، لامپ‌های ال‌ای‌دی، بُرد‌های الکترونیکی طراحی شده‌اند.

وی در راستای کاربرد این ربات‌ها، ادامه داد: ربات‌های هوشمند صنعتی، قابلیت جابه‌جایی کالا و اجسام در محیط‌های صنعتی، کارخانه‌ها و همچنین کنترل کیفی محصولات در خط تولید، تشخیص نقص‌های احتمالی را دارند. 

نوروزیان افزود: دقت، کیفیت و بهره‌وری در خط تولید با استفاده از این ربات‌های هوشمند در خط تولید افزایش می یابد.

این فناور حوزه رباتیک با بیان اینکه طراحی ربات‌های صنعتی هوشمند از صفر تا صد نتیجه کار متخصصان داخلی است، گفت: طراحی این ربات‌ها، ماحصل بومی‌سازی دانش رباتیک صنعتی است که در اکثر کشور‌های صنعتی و پیشرفته دنیا، وجود دارد. 

وی درباره کارکرد‌های دیگر ربات‌های صنعتی هوشمند، به‌ویژه برای اتوماسیون غذایی و کنترل کیفیت محصول توضیح داد: نحوه طراحی این ربات‌ها، به‌گونه‌ای است که امکان سفارشی‌سازی و افزودن برنامه‌های خاصی را برای هر مجموعه دارد.

نوروزیان ادامه داد: برای نمونه، پردازنده‌ها و دوربین‌های به‌کاررفته در این ربات‌ها، امکان رصد و کنترل کیفیت محصولات را در خطوط تولید دارند.

وی درخصوص گام‌های توسعه‌ای برای ربات‌های صنعتی هوشمند و ویژگی‌هایی که در به‌روزرسانی‌های این محصول، اضافه شده است، گفت: درجه آزادی ربات در بازو‌های رباتیک، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که به این ربات‎ها اضافه شده است. 

وی در همین راستا افزود: منظور از درجه آزادی در بازو‌های رباتیک، قابلیت حرکتی ربات‌ها و تعداد مفاصل به‌کار رفته در آنها است. هرچه این درجه آزادی بیشتر باشد توان حرکتی و فضایی که ربات می‌تواند در آن حرکت کند نیز بیشتر می‌شود. 

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، درباره عدد دقیق میزان درجه آزادی ربات‌های صنعتی هوشمند اضافه کرد: نسخه‌های اولیه این ربات‎ها، با درجه آزادی ۳ ساخته شد، اما در نسخه‌های جدیدتر، درجه آزادی را به عدد ۴ افزایش داده‌ایم.

نوروزیان درخصوص تجاری‌سازی و نمونه‌های داخلی و خارجی این محصول توضیح داد: درحال حاضر، برای انعقاد قرارداد با چند شرکت داخلی وارد مذاکره شده‌ایم. تا قبل از ساخت این ربات در ایران، کشور‌هایی مانند آلمان، ژاپن و آمریکا، به این حوزه ورود کرده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی
  • توضیح ۶ دلیل برای خرید شیرآلات KWC
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در مسکو
  • فراموش کردن زهرا و بهناز به دور از انسانیت است!
  • فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!
  • برگزاری دو آیین بزرگداشت برای دو سینماگر فقید
  • بزرگداشت داریوش مهرجویی در ایتالیا با نمایش «لامینور»