Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@13:07:59 GMT

نگاه سیاست زده دسته های سیاسی در شهرستان رزن

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۸۱۲۶

نگاه سیاست زده دسته های سیاسی در شهرستان رزن

تغییر و تحول اگر با رعایت اصول اساسی منافع مردم و انقلاب اسلامی باشد قطعا امری مثبت و رو به رشد است، اما متاسفانه نگاه سیاست زده در شهرستان رزن مانع از ایجاد رشدی مثبت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ متاسفانه نگاه سیاست زده در شهرستان رزن باعث شده است تا هر تغییر در شهرستان به جای تفسیر بر اساس معیار منافع نظام و مردم شهرستانهای رزن و درگزین، بر اساس برچسبهای سیاسی گروه های ذی‌نفع در شهرستان سنجیده شود و هر گروه و جناحی سیاسی به جای اینکه بر اساس منافع مردم و انقلاب به مسائل نگاه کنند با زاویه نگاه خود و منافع جریان خود به جابجایی نگاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نگاه موجب پدید آمدن مقاومت ها خارج از چارچوب بعضاً در برابر تغییرات حتی با رویکرد انقلاب مدارانه شده است.

این در حالی است که همین جناح ها با اصل تغییرات حتی بی کیفیت و بدون ثمر اما موافق با منافع دسته و جریان خود در منطقه مخالفتی ندارند و همواره به دنبال قرار دادن فردی با مختصات حمایت از جریان خود بر مسئولیتهای اجرایی شهرستان هستند.

در جابجایی اخیر نیز در حالی که در یک تغییر طبیعی و بر اساس زمانبندی پایان حکم و همین طور تغییر مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان و تغییر نگاه کشوری سازمان تبلیغات بر اساس فرآیند طبیعی صورت گرفته بود متاسفانه برخی مقاومت‌های بی مورد حامیان جریان های خاص نزدیک به اصلاحات در شهرستان صورت گرفت که جای تامل و نگرانی از برخی طرح ریزی انتخاباتی و نیات غیر خدمت وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌ های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

دیگر خبرها

  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • غیر از متخصص به الگوهایی که به درد انسان امروز بخورد نیاز داریم
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • نگاه ایران و پاکستان در شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل مشترک است
  • افشاگری علی ربیعی درباره هویت حامیان تعطیلی روز پنج شنبه به جای شنبه
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟